Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Tyskland (VM-kvalik)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange som er "ego", som vi kalte det på bingen. Tettey løp vel 5-6 meter i stad med blikket på ballen før han blåste av utenfor, og kunne ikke vite om potensielle åpninger. King valgte også å kline til ballen til tross for at to spillere lå helt ubeskyttet til høyre for ham. 

Akkurat i tilfellet med King kan jeg forstå ham, han er spiss og det var en ålreit posisjon. Men hva får en defensiv midtbanespiller som Tettey til å bestemme seg for å skyte selv 25-30 meter fra mål, for så å løpe noen meter med blikket på ballen før han måker til?

Lenke til kommentar

Akkurat i tilfellet med King kan jeg forstå ham, han er spiss og det var en ålreit posisjon. Men hva får en defensiv midtbanespiller som Tettey til å bestemme seg for å skyte selv 25-30 meter fra mål, for så å løpe noen meter med blikket på ballen før han måker til?

Toppscorer i forrige kvalik...

Lenke til kommentar

Toppscorer i forrige kvalik...

Haha, sant det. Dessverre er det ikke fordi Tettey er en målscorer av rang...

Lenke til kommentar

Det er spillerne som ikke holder mål. De får mulighet, men klarer jo miste ballen nesten hver gang.

Når vi snakker om Norges landslag i fotball så er det ikke først om fremst spillerne som ikke holder mål. Det er treneren. For det andre så møter vi Tyskland. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Blir veldig tydelig nå at vi kun har tre spillere i god form for klubblaget sitt. King, Diomande og Jarstein har vært gode. Nordtveit ok. Resten under sitt høyeste nivå.

Noen som vet når Dæhli er klar for spill igjen? Savner å ha han utpå der, en spiller som faktisk har litt nær-teknikk i motsetning til den gjengen som spiller nå.

Er i gang på U21.
Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...