Orak Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Dagen kom, mitt NF7 nr2 gikk i gulvet ved 265FSB Med en FSB på 265 og chipset volt på 2.15v så ser det svart ut for hovedkortet mitt.. Jeg må med det samme advare mot å gjøre det samme.. Tviler på at det var kjølingen som var problemet i dette tilfellet. Men, nå er Abit AN7 neste Lenke til kommentar
dp Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Men, nå er Abit AN7 neste that`s the spirit! Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Dagen kom, mitt NF7 nr2 gikk i gulvet ved 265FSB Med en FSB på 265 og chipset volt på 2.15v så ser det svart ut for hovedkortet mitt.. Jeg må med det samme advare mot å gjøre det samme.. Tviler på at det var kjølingen som var problemet i dette tilfellet. Men, nå er Abit AN7 neste chipsetbrikken burde tåle litt mer... de er ikke ømfintlige... kanskje det var voltageregulatorene som røk... høres mer sannsynlig ut det Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ja skal tro det er en eller noen transistorer som tok veien.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå