Gå til innhold

Lotr TT ext.


Dr3as

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

he he. Dagen er redda!!

 

Gleder meg som en unge nå!!

 

tror den filmen er overlegen. Håper bare den er like bra som 1'ern og ut fra anmeldelsene lover dette godt. Blir deilig å se den på storskjerm hjemme med skikkelig lyd og perfekt bilde + at underteksten er borte. (måtte ha norsk versjon da dama skal se den sammen venninner og jentere MÅ ha undertekst)

 

Endelig. I kveld er peppes min venn;)

Lenke til kommentar

Har nå sett filmen og har vel egentlig ikke ordforråd til å rose denne filmen godt nok!! Den var helt overlegen!

 

Et problem bare:

 

Jeg ser selvfølgelig filmen uten tekst, men midt i cd 1, når den skifter lag kommer plutselig norsk tekst på. Har noen opplevd det samme?

 

Men allikevel: terningkast 6. Utrolig hvor mye viktig som var utelatt på kinoversjonen.

Lenke til kommentar

Jeg så den i går, den var utrolig bra ! nesten alt jeg savnet i kino versjonen var lagt til. Filmen ble mye mye bedre :thumbs:

Når filmen var ferdig satt jeg i so****** og smilte fra øre til øre :green:

 

edit: f a e n til sensurering, får jeg ikke lov til å skrive S O F A EN :ermm:

Endret av StrongBad
Lenke til kommentar
Jeg så den i går, den var utrolig bra ! nesten alt jeg savnet i kino versjonen var lagt til. Filmen ble mye mye bedre :thumbs:

Når filmen var ferdig satt jeg i so****** og smilte fra øre til øre :green:

 

edit: f a e n til sensurering, får jeg ikke lov til å skrive S O F A EN :ermm:

har du samme problem?

 

Jeg ser selvfølgelig filmen uten tekst, men midt i cd 1, når den skifter lag kommer plutselig norsk tekst på. Har noen opplevd det samme

Lenke til kommentar

det som skjer da er at dvd spillern sjekker så fort det blir brudd litt sånn default settings. Du har sikkert norsk som default på subtitles på spillern.

 

Sett det bare til none eller.no så slipper du det problemet, hvis det er sååå irriterende da ;)

 

Men som andre har sagt her vanvittig mye bedre den her enn kino versjonen, synes seff kino versjonen var god. Men var litt andre ting her som ga meg litt mer stemmning i selve flimen. Likte 1 ern bedre på grunn av idyllen i the shire etc.

Fikk litt mer sånn idyll følelse her i blant. Genial film

Lenke til kommentar

likte de nye scenene veldig godt, særlig "old man willow" wannabe-en :)

men den beste scenen var når alle de flyktende orcene sprang inn i den "skogen", hvorfor akk hvorfor tok de den ut av kinoversjonen.

 

likte ikke synginga til Eowyn, følte bare at det brøt med det elegante og vakre de hadde bygd opp mens de bar på Theodred.

 

jeg likte også referanser til tidligere storheter som Thengel. Og jeg ble så glad når Aragorn sa "you still speak in riddles." Den delen er en av mine favorittdialoger fra boka. Skulle bare ønsket Gandalf svarte som han gjør i boka, istedenfor å bare smile festlig :) Bra var også scenen når Gimli og Legolas gjor opp for seg hvem som hadde drept flest :) Denethor gleder jeg meg til å se mer av i Atter en Konge, den scenen med Boromir og Faramir var helt fantastisk, og jeg følte virkelig med Faramir :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...