Dr3as Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Litt usikker på når denne egentlig kommer, på elkjøp sin side står det 26(i dag) men andre steder har jeg sett 28.. noen som vet? De ble forsinket på grunn av problemmer med eskene.. jaja.. gleder meg iallefall.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 det er en egen forum for TV/Film/musikk og jeg tror offentlig release ble 27 eller 28... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Den kom igår. Jeg forhåndsbestilte TT Collectors Edition hos zailor, den ble sendt i posten i går. Se øverst på siden dems Endret 26. november 2003 av StrongBad Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 ringte til lefdal og de visste selvfølgelig ingenting! argh! hater inkompentanse!! Men jeg kommer til å stikke innom en av de mindre butikkene i dag, de har ofte disse i hyllene litt før de store kjedene. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 ja, om noen finner denne i nærheten av oslo så si fra me want Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg fikk den på mandag! Kom inn til leverandør for 1 uke siden, så jeg antar den er i butikken ganske snart... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Høres bedre og bedre ut dette her, så folkens.. se i alle butikker som selger dvd, noen som selger den så si fra da fotr kom i fjor fikk jeg den en uke før fordi jeg lurte hu fine blonde dama bak kassa "den skal ha kommet" "ok" Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har sett den allerede!! Det var en fabrikk i Tyskland som føkka opp produksjonen, med det resultat at den filmen med norsk, dansk, svansk... tekst ble utsatt. Hurra for DVDin (?) som bestilte fra England. Dere kan glede dere noe vilt! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Så den norske er fortsatt ikke i butikken altså? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jo, så den i Tønsberg for en time siden. I et SYKT stort opplag til bare å være en butikk. (Free record shop) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 LOL Platekompaniet sa, har den ikke ennå, men de snakka på en sånn måte så det virka som den lå på lageret men at de ikke hadde lov til å selge den enn?? var liksom... njaaaa. den ja.. den ble jo forsinket og de nektet at noen andre butikker kunne ha den.. bah, da får jeg den nok ikke før i morgen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kjøp den på Rimi, 300 kroner! Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 fikk den i posten igår. Har ikke fått sett hele ennå, men synes papp coveret inni pappen, hvis folk fatter hva jeg mener. Virker litt jalla i forhold til fellowship of the ring. Det var liksom sveisa sammen, her er det bare bretta. Dere skjønner hva jeg mener når det ser det selv, men anyways har jo null å si, er jo det som er på diskene vi skal se på. Men av det jeg har sett hittil så er det mye tøft som er lagt til. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 kan noen gi meg en 100 % bekreftelse på at den er i butikken i dag? Jeg er ute etter den norske versjonen, og MÅ kjøpe den i dag (torsdag). Dette fordi jeg skal ha 3 venner på besøk og jeg har rappa med meg prosjektor fra jobben og alle greier. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 VIl også ha mere info om dette.. speak up folkens Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg vet ihvertfall at mange webshopper har filmen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 webshopper holder ikke. Jeg skal ha norsk versjon og de webshoppene som påstår de har den vil bruke 3 dager å sende den til meg. Har noen noe info fra lefdal, elkjøp, andre butikker i Oslo? Vet at jeg kan få den på laserworld, men igjen da er det engelsk versjon. Jeg skal ha den norske!! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 hehe, men fortsatt ingen som bor i oslo / omegen som har sett den? i en vaaanlig butikk.. sikker på at de har den flere steder men orker ikke løpe rundt i hele dag.. skal jo lissom jobbe litt også. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har noen noe info fra lefdal, elkjøp, andre butikker i Oslo? Har du prøvd å ringt og hørt ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 har ringt både siba, elkjøp og lefdal. Og kan konkludere med at de liter av lite kundevennlighet og mangelfull informasjon. Ingen av disse hadde filmen inne. Men over til det positive!! FREE RECORD SHOP HAR DEN INNE!!! Jeg har akkurat lagt av en til meg selv på Free Record Shop Karl Johan!! Karl Johans gate 6b 0154 Oslo 22 41 48 80 Åpningstid 10-21 (søn. 13-19) Skal hente den etter jobb!! Da er det bekredtet, enkelt butikker har denne til salg!!! HIPP HURRA!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå