AfterGlow Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Ny video byr på solid innblikk i det hektiske skytespillet.Se en halvtime fra Titanfall 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Slapp grafikk og dårlig bildeflyt. Trist å se at grafikken ikke har endret seg nevneverdig på 10 år. 2 Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Ser lovende ut dette! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Er langt mer interessert i å se fra singleplayeren Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Spillet både så og kjørte bra på PS4 når jeg prøvde i helgen. Men synes ikke dette var spesielt gøy. Det var for likt det første og jeg tviler at en enspiller kampanje vil gjøre at spillet blir noen større suksess i år en sist gang. Ihvertfall ikke når det skal konkurrere mot Battlefield 1 og Call of Duty Infinite Warefare. Endret 22. august 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) utrifra det jeg har sett og lest så blir det nok ikke noe kjøp , hadde et håp om at det ville være awesome, likte veldig godt Titanfall 1, men for meg virker det mer som flere steg tilbake enn fram... Endret 22. august 2016 av Lixxon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå