Gå til innhold

Kjøpe nytt "Full Housing Shell" for Dualshock 4

winmedi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en ubrukelig kontroll ettersom huset på kontrollen er nokså ødelagt. Elektronikken fungerer. Vurderer å kjøpe denne 

http://www.ebay.com/itm/NEW-Full-Housing-Shell-Case-Replacement-Parts-For-PS4-Playstation-4-Controller-/252321564273?var=&hash=item3abf898671:m:m-ZmhpS4vNYaMurC__rx7Jw

Det jeg lurer på, vil dette passe sammen med all elektronikken og knappene som er på en PS4 kontroll? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til prisen ville jeg nesten bare ha prøvd. Karen har 99.2 % positiv omtale også, kan jo være en grei indikator :)

Men jeg må bare spørre, hvordan i alle dager har du greid å knust skallet ? FIFA/COD rage? :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Haha, FIFA rage dessverre. Hele skallet er ikke knust, er bare at den ikke henger sammen skikkelig.

Men ser ut til at jeg må kjøpe ny kontroll. Kontrollene er jo så forferdelig dyre, over 500kr for en kontroll er jo en syk pris synes jeg. Ikke noe god kvalitet på de heller.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Har selv levert inn, og fått nye pga. sviktende R2-trigger. Begge var av første revisjon kontrollere da. Men var ett såpass vanlig problem at det var ikke noe problem å få nye på garanti. Ellers var begge av elendig kvalitet på stikkene når det kom til flassing av gummi. Standard problem det også. Men begge disse problemene skal være løst nå i senere tid mener jeg.

Ellers har jeg enda til gode å knuse de nye kontrollene :p Men jeg spiller heller ikke FIFA eller COD online :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...