jols3n Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Hei Sliter med IBS (irritabel tarm syndrom), det vil si at jeg veldig ofte er kvalm/dårlig i magen og det gir meg veldig mange dager borte fra jobben... Heldigvis har jeg en snill sjef som ikke har sagt noe særlig på det til tross for at det blir mye uferdig jobb og stress for de andre kollegene. Er per dags dato bilmekaniker, og elsker det men helsa gir meg ikke annet valg enn å finne på noe nytt... Jeg kunne egentlig tenkt meg noe i retningen data... Føler jeg er har god kompetanse der, og gikk vg1 elektro og vg2 data og elektro. (5-6 år siden) Kunne gjerne tenkt meg en jobb med mulighet varierende arbeidstid/deltid/kveld og mulighet for å gjøre noe jobb hjemme. Eksisterer det en slik jobb, og hva slags utdanning krever det og lønn ca ? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Har du snakket med NAV om det er mulig å få til noe med deres hjelp? Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Har du snakket med NAV om det er mulig å få til noe med deres hjelp? Hei Har ikke vært hos nav, tenkte å høre litt her først Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Hvis du har legepapirer på denne skydommen ville jeg tro de kan hjelpe, skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Hvis du har legepapirer på denne skydommen ville jeg tro de kan hjelpe, skader ikke å prøve. Har aldri fått papirer fra legen, aldri. Men jeg får vel hvis jeg spør. Må man bestille time på nav for slikt eller er det bare å dukke opp? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Bare å dukke opp så får du noen å snakke med og forklare hva du ønsker hjelp med, da vil du sansyndligvis få oppgitt en person som skal være saksbehandleren din som du avtaler møte med senere. Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 22. august 2016 Forfatter Del Skrevet 22. august 2016 Bare å dukke opp så får du noen å snakke med og forklare hva du ønsker hjelp med, da vil du sansyndligvis få oppgitt en person som skal være saksbehandleren din som du avtaler møte med senere. Den er god, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå