aklla Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Jeg ser komplett har tilbud på Philips Fidelio HTL9100 lydplanke, er denne noe å satse på? Er helt blank på lydplanker, men ser jo at det er satt ned mye Skal brukes i en stue, mest til vanlig tv-titting og film, som en erstattning for vanlig tv-lyd. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 har hørt Fidelio og kan skrive under på at den er veldig bra faktisk, hvertfall til den prisen eneste å sette fingeren på planken er volumforskjellen fra når man spiller musikk fra tlf til tven at den kan være fort høyere. de har også noe som heter auto volume som "skruer volumet ned og opp av seg selv" automatisk som kan være litt irriterende. ser noen klager på LED indikatoren som man ikke kan skru av, men la ikke så mye merke til det, skal sies at jeg satt heller ikke i et mørkt rom å forsket på dette. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2016 Forfatter Del Skrevet 22. august 2016 Kommer antagelig kun til å spille fra tv, så det bryr jeg meg lite om Autovolume kan man vel skru av? Ellers bestillte jeg jo i går, så jeg kan nok teste de selv om noen dager. Kosta 3000 i går, den koster 5500 nå. Det blir jo uansett bare en erstattning for de innebygde høyttalerene i TV`n for min del, skal ha noe litt mer festlig i hjemmekinoen Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Venter på B5 ( arvtakeren) idag og er kjempespent. Lest masse positivt om den så håper det blir bra. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 Ble ikke veldig imponert over lyden, syntes det manglet en del på mellomtone, og veldig mye diskant. Men helt ok lyd, lett å sette opp Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Vet ikkje helt hva du er ute etter så eg kan jo bare snakke for meg selv. Men er veldig fornøyd med b5 for prisen ( 7000) Om det var noe eg skulle kicket på så må det vere tregheten når eg bytter hdmi inngang på planken. Men mulig dette fikses senere ved en oppdatering. Skulle vel kanskje også ønsket meg mer volum på stemmene, men det kan være tv eller tuneren da eg synst den kommer godt frem ved film fra htpc. har ikkje prøvd å sette hdmi fra tuneren direkte i planken. Elsker det at eg kan koble fra sidehøytalerene og få ett 4.1 oppsett, noe eg synst funker veldig bra i en stue. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. august 2016 Forfatter Del Skrevet 26. august 2016 Jeg er ute etter noe som gir bra lyd og er kompakt da jeg ikke har plass til noe ved siden av eller stående på gulvet ved TV'n b5 koster jo 4000 mer enn jeg ga for den, til den prisen holder den jeg har Ikke prøvd 4.1 enda, men forventer ikke all verden der heller. Syntes som sagt lyden var ok, dårligere enn forventet men det duger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå