Whiteshit Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 En avartar bør jo vise til litt om deg og dine interesser Hehe.... I like it...I like it alot.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 har funet en ide til avtar men hvordan "får" du den eller sån if u know what i mean! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 slenger meg på bildeavsegselv gruppa.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 har funet en ide til avtar men hvordan "får" du den eller sån if u know what i mean! du må ha et sted på nett å lege den, en konto på home.no eller no.. så linker du til den, tror det er i kontrollpanel du setter det... hmm, hva var str igjen? tror jeg bare tar et av mine supre bilder tatt av meg ved hjelp av telefonen min.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 En avartar bør jo vise til litt om deg og dine interesser Det vet du noe om! - - - Privat fotoalbum er flotte saker! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 har funet en ide til avtar men hvordan "får" du den eller sån if u know what i mean! du må ha et sted på nett å lege den, en konto på home.no eller no.. så linker du til den, tror det er i kontrollpanel du setter det... hmm, hva var str igjen? tror jeg bare tar et av mine supre bilder tatt av meg ved hjelp av telefonen min.. takk Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 <-- WebCam+Photoshop=Avatar Lenke til kommentar
kag Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tenkte jeg måtte slå meg med egen-avatar gjengen, jeg også. Although, det er et gammelt bilde (tatt i sommer) - så jeg burde vel hente kameraet som en kompis låner å ta et nytt et. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 KAg: Animerte avatarer er ulovlige på forumet. Desverre. Eg ville ha fjernet de hvis eg var deg før du får kjeft av mod's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå