Fotoskrulla Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Husmaling.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Det var da helt vildt malet..må være nogen dygtige folk..kunstner..spændende at kíkke med hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Et fint bilde lady Helene M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Det var da helt vildt malet..må være nogen dygtige folk..kunstner..spændende at kíkke med hilsen Suss Ja det var veldig kult! I morgen kommer mer... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Et fint bilde lady Helene M v h Leif Thanks a lot my Lord! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Ett artig motiv dette her Mener jeg har sett det før av en annen fotograf, her eller på dotten. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Ett artig motiv dette her Mener jeg har sett det før av en annen fotograf, her eller på dotten. Mvh. Rolf Ja det forundrer meg ikke, det er et veldig iøynefallende motiv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Flott bilde og dokumentasjon av denne ypperlige gatekunsten litt utenfor dens vanlige tilholdssted . Er det her de har dekorert flere bygninger i et lokalt prosjekt ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. august 2016 Forfatter Del Skrevet 22. august 2016 Flott bilde og dokumentasjon av denne ypperlige gatekunsten litt utenfor dens vanlige tilholdssted . Er det her de har dekorert flere bygninger i et lokalt prosjekt ? Mvh Alec Ja, det kan nok helt klart stemme, for jeg har flere av samme slag på lur som jeg kommertil å vise nå i dagene som kommer. Ganske festlig! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Her er en til men flott også. :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Tenkte først at det var deg som har vært på ferde, men så er vel neppe tilfelle. Meget spesielt vil jeg si, og kanskje ikke i ett med naturen. Men oppsikt vekker det jo. Fint utsnitt og vinkel. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg