Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Date Trondheim


Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på noen i Trondheim som kunne tenkt seg å gå på date eller bare henge litt sammen.
kan snakke på nette og facebook før vi eventuelt møttes :)

jeg er en glad mann som tenke å e interessert for det vi ikke kan se eller forstår da. glad i å reise og gjøre ting som jeg ikke har gjort før er 27 år.hvis du kunne tenkt deg å bli bedre kjent,eller lurer på noe så bare send meling :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

 

Tror kvinneguiden har noen treff. Du kan slenge deg på der om du tør, det blir jo en slags massedate?   :ph34r: Jeg er ikke med på det så ikke spør meg om mer info, du får finne det på forumet deres.

e kvinne guiden nettside da eller?

 

forum.kvinneguiden.no

 

Kos deg i psycho-helvete :evil:

Lenke til kommentar

Det er haugevis av datingsider på nettet. Bare meld deg inn på sukker, okcupid, møteplassen eller liknende, og send meldinger til en haug av damer i Trondheim. Regn med ganske lav svar-prosent, og pass på at alle meldingene er vinklet mot den profilen du sender til, ikke noe copy-paste tull. Jepp, dette tar tid.

Men, jeg har fått det til fler ganger. Nøkkelen er å være tidlig ute. Problemet med tinder er at damene er ikke klar til å møte deg før etter du har reist videre. Funker dårlig, med mindre du er innom samme by ofte.



Anonymous poster hash: 6bdbb...bb9
Lenke til kommentar

 

Det er haugevis av datingsider på nettet. Bare meld deg inn på sukker, okcupid, møteplassen eller liknende, og send meldinger til en haug av damer i Trondheim. Regn med ganske lav svar-prosent, og pass på at alle meldingene er vinklet mot den profilen du sender til, ikke noe copy-paste tull. Jepp, dette tar tid.

 

Men, jeg har fått det til fler ganger. Nøkkelen er å være tidlig ute. Problemet med tinder er at damene er ikke klar til å møte deg før etter du har reist videre. Funker dårlig, med mindre du er innom samme by ofte.

 

Anonymous poster hash: 6bdbb...bb9

 

har du fått dæ dame via sån sjekke side da?

Lenke til kommentar

Tror det kan være vanskelig å få napp på denne måten. De fleste vil nok se bilde(.r) og vite mer om deg først.

 

 

 

Tror kvinneguiden har noen treff. Du kan slenge deg på der om du tør, det blir jo en slags massedate?   :ph34r: Jeg er ikke med på det så ikke spør meg om mer info, du får finne det på forumet deres.

e kvinne guiden nettside da eller?

 

forum.kvinneguiden.no

 

Kos deg i psycho-helvete :evil:

 

blir skeptisk æ no,gi mæ heads upp da?

Lenke til kommentar

 

 

Det er haugevis av datingsider på nettet. Bare meld deg inn på sukker, okcupid, møteplassen eller liknende, og send meldinger til en haug av damer i Trondheim. Regn med ganske lav svar-prosent, og pass på at alle meldingene er vinklet mot den profilen du sender til, ikke noe copy-paste tull. Jepp, dette tar tid.

 

Men, jeg har fått det til fler ganger. Nøkkelen er å være tidlig ute. Problemet med tinder er at damene er ikke klar til å møte deg før etter du har reist videre. Funker dårlig, med mindre du er innom samme by ofte.

 

Anonymous poster hash: 6bdbb...bb9

 

har du fått dæ dame via sån sjekke side da?

 

Jepp, min forrige kjæreste traff jeg på sukker.no

 

Har også vært på date med et par andre derfra, og et par fra okcupid.com Ikke så mye utvalg på sistnevnte, men jeg må si det er mye kule damer der.

 

Men som sagt, det krever en del egeninnsats. Du må frem noen ordentlige bilder av deg selv, og skrive en tekst om deg selv osv.

 

Det som er litt demotiverende på alle sånne sider (inkl tider og happn) er at mange ikke svarer, mange slutter å svare etter en stund. Noen må ha evig lange samtaler før de tør å møte deg, mens andre vil helst slippe all tastinga og bare møtes med en gang. Du vet aldri hva som er riktig tidspunkt å spøre om noen har lyst til å møtes. Noen kjeder du livet av med å spørre for seint, mens andre skremmer du bort ved å spørre for tidlig.

 

okcupid er helt gratis.

Sukker er gratis, men du kan bare sende meldiger til de som betaler. Hvis du betaler selv får du dermed mye mer action. Ekstremt mange damer der.

plentfoffish er også gratis, men det er ganske få brukere i Norge.

 

Det er også mange seriøse damer på tinder. Hvis du leter etter dame i samme by som du bor trenger du ikke utelukke tinder og happn selv om mange bruker de først og fremst til one night stands.

 

Å lære seg å bli komfortabel i den situasjonen (date) er ikke noe som skjer av seg selv, det tok mye trening for min del, men jeg så på det som et sosialt eksperiment, og selvutvikling, og hadde en del sex på kjøpet. Ikke bare positive opplevelser. Kleine dates, dårlig sex, damer som plutselig kutter kontakten uten forvarsel osv., men også mange fine kvelder og bra damer. Definitivt mer interessant enn å trykke på en PC ;)

 

Anonymous poster hash: 6bdbb...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Det er haugevis av datingsider på nettet. Bare meld deg inn på sukker, okcupid, møteplassen eller liknende, og send meldinger til en haug av damer i Trondheim. Regn med ganske lav svar-prosent, og pass på at alle meldingene er vinklet mot den profilen du sender til, ikke noe copy-paste tull. Jepp, dette tar tid.

 

Men, jeg har fått det til fler ganger. Nøkkelen er å være tidlig ute. Problemet med tinder er at damene er ikke klar til å møte deg før etter du har reist videre. Funker dårlig, med mindre du er innom samme by ofte.

 

Anonymous poster hash: 6bdbb...bb9

 

har du fått dæ dame via sån sjekke side da?

 

Jepp, min forrige kjæreste traff jeg på sukker.no

 

Har også vært på date med et par andre derfra, og et par fra okcupid.com Ikke så mye utvalg på sistnevnte, men jeg må si det er mye kule damer der.

 

Men som sagt, det krever en del egeninnsats. Du må frem noen ordentlige bilder av deg selv, og skrive en tekst om deg selv osv.

 

Det som er litt demotiverende på alle sånne sider (inkl tider og happn) er at mange ikke svarer, mange slutter å svare etter en stund. Noen må ha evig lange samtaler før de tør å møte deg, mens andre vil helst slippe all tastinga og bare møtes med en gang. Du vet aldri hva som er riktig tidspunkt å spøre om noen har lyst til å møtes. Noen kjeder du livet av med å spørre for seint, mens andre skremmer du bort ved å spørre for tidlig.

 

okcupid er helt gratis.

Sukker er gratis, men du kan bare sende meldiger til de som betaler. Hvis du betaler selv får du dermed mye mer action. Ekstremt mange damer der.

plentfoffish er også gratis, men det er ganske få brukere i Norge.

 

Det er også mange seriøse damer på tinder. Hvis du leter etter dame i samme by som du bor trenger du ikke utelukke tinder og happn selv om mange bruker de først og fremst til one night stands.

 

Å lære seg å bli komfortabel i den situasjonen (date) er ikke noe som skjer av seg selv, det tok mye trening for min del, men jeg så på det som et sosialt eksperiment, og selvutvikling, og hadde en del sex på kjøpet. Ikke bare positive opplevelser. Kleine dates, dårlig sex, damer som plutselig kutter kontakten uten forvarsel osv., men også mange fine kvelder og bra damer. Definitivt mer interessant enn å trykke på en PC ;)

 

Anonymous poster hash: 6bdbb...bb9

 

jaokey,høres bra ut,vil ikke betale for noka sånt nei,vil egentlig bare ha en dame å chillen med.ska prøv ut det du sa,så får vi se videre :)

takk for svar :)

Lenke til kommentar
 

Tenkte det ikke kunne være så ille som du sier så jeg tok meg en kjapp tur og klikket på en trådlink og leste noen poster ... 

 

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1047279-damer-som-er-vide/

 

 

Den tråden er jo en typisk mobbetråd startet av en mann. Hadde vært litt som at en dame hadde gått inn på diskusjon.no og laget en tråd der hun ordlegger seg på nøyaktig samme kjipe vis om det å ha liten penis. Det er egentlig rart at folk får lov til å opprette slike tråder.

 

Grunnen til at jeg synes kvinneguiden er et rart sted er mer pga alle trådene som omtaler bloggere og kjendiser. Har aldri skjønt greia med å diskutere andre mennesker så mye som det gjøres der. Er veldig uinteressant.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...