knut Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Test av D-Link DI-624+ D-Link har hatt stor suksess med 22 Mbps routeren med et brikkesett fra Texas Instruments. DI-624+ benytter seg av et nytt Ti brikkesett som lover bedre ytelse enn de vanlige 802.11g nettverkene. Om dette stemmer og om basestasjonen holder god kvalitet skal vi finne ut av. Les artikkelen her Lenke til kommentar
hce Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Klassisk D-Link å være veldig bra med sine egne kort og slite litt med andre... Har man opplevd det flere steder? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hvilken rekkevidde testet dere den på? Skal ha trådløst mellom to bygg. Her er en link til bilde over området: http://home.no.net/ahdrage/nettverk.JPG Skal ha nettverk fra bygg1 til bygg2 som ikke er bygd på tegningen. Hadde tenkt å ha et D-link kort til tusenlappen på psdata. Den hadde jeg tenkt å plassere på oppsiden av bygg1. Så hadde jeg tenkt og sette dlink accesspunktet i det miderste bygget(det største bygget). Og deretter ha et samme dlink nettverkskort på bygg2.. Vil dette fungere i praksis? Men det står at det ikke er mulighet for bridge. Betyr det at jeg ikke kan lage bru mellom det trådløse nettverkskortet og det som står i maskinen min, slik at jeg får tilgang til resten av nettverket som er på det andre bygget? (ikke trådløst) mvh alf-h Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 vil ikke testeren svare på det Lenke til kommentar
knut Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Sannsynligvis vil det ikke fungere. Du vil trenge kraftigere antenner og at antennene er utendørs. Antennene trenger derimot ikke å være særlig kraftige (mellom 4 og 12 dBi holder i massevis). Det enkleste ville nok vært å kjøpt trådløst utstyr som takler bridging i begge ender, slik at du ikke trenger å gjøre dette i en maskin. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg har den routeren selv. Syntes den funker veldig bra. Fin rekkevidde på den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå