Gå til innhold

Problemer med wifi-tilkobling


Anbefalte innlegg

Hei!

Har et stort problem med wifi på pcen min..

Problemet startet med at wifi datt ut etter at pcen hadde vært påslått i rundt 5 min. Hvis jeg slo den av og på igjen så hadde jeg internett i 5 min før det forsvant igjen. Når jeg skulle se nærmere på problemet senere så kom jeg ikke på nett i det hele tatt. Fikk bare opp at ingen tilkoblinger var tilgjengelige. Nå har det tatt enda et steg. Wifi er rett og slett borte fra maskinen, til og med innstillingene for wifi er borte!! Har prøvd å tilbakestille pcen til fabrikkformat, men til ingen nytte...

 

Pcen er omtrent helt ny, kjøpte den i sommer og har omtrent ikke brukt den før nå når jeg har begynnt på studier. Pcen er en Lenovo yoga500 signature edition.

 

Skal spare dere bryet å nevne selve nettverket eller ruteren. Bruker samme nett på mobilen og andre enheter og det funker utmerket. Er altså ikke noen tvil om at det er selve pcen som er problemet...

 

Håper noen har greie på dette..

Hilsen desperat student.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett WIFIkort kan ta kvelden.

 

Du er ikke forvirret mtp windows win standard wifi funksjonalitet og 3parts programvare som kom med pcen ?

kjenner du til manage eller enhetsbehandling? hadde vært artig om du kunne tatt ett screenshot når det ikke fungerer og sett hva som viser der da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...