Gravitass Skrevet 20. august 2016 Rapporter Del Skrevet 20. august 2016 Hei! Kjøpte meg ett billig kinanettbrett som har både android 5.1 og full Windows 10. Nettbrettet fungerer kjempebra, men jeg har ett lite problem. Skulle til å oppdatere Windows 10 (til 1607) da jeg fikk opp beskjed om at Windows 10 krever 16 GB ledig plass for å kunne oppdatere. Nettbrettet har totalt 32 GB, men det er delt 50/50 mellom android og Windows, så Windows-partisjonen er på 15 GB og der har jeg totalt 6 GB tilgjengelig. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan oppdatere nettbrettet? Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 23. september 2016 Rapporter Del Skrevet 23. september 2016 Grunnen er at den må laste ned fila, so lagre gammel windows og installere oppdateringa. Du kan bruke media tool creation og laste ned siste iso fila, og velge å oppdatere en annen pc.https://www.microsoft.com/nb-no/software-download/windows10 Kopiere alle filene til en katalog på andre partisjonen og kjør setup fra den. Kjør først disk opprydding, > rydd i system filer og slett gamle versjoner av windows. Og gjenta dette etter oppgradering. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå