Norajj Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Hei! Jeg har et spørsmål ang. det å være en enkeltemnestudent. Jeg har meldt meg opp til noen enkeltemner, og lurer da på om jeg kan gå rett inn i andreåret i et studieprogram til neste år da jeg allerede har dekket fagene for første året? Noen som har erfaring med det? Takk på forhånd? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Ja, det er mulig. Betingelsen er at du får opptak til studie via samordnaopptak Lenke til kommentar
Norajj Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 Ja, det er mulig. Betingelsen er at du får opptak til studie via samordnaopptak Kjempeflott! Takk for svar Lenke til kommentar
Visum Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Ja, det er mulig. Betingelsen er at du får opptak til studie via samordnaopptak Kjempeflott! Takk for svar For sikkerhetsskyld, bør du ta kontakt med studiested om de faktisk tillater det. Uansett er det dumt og basere sine valg på svar tilfeldige forumbrukere på nett. Mitt svar er basert på mine erfaringer og kunnskap fra tidligere, og det trenger ikke å være det samme for ditt studie - selvom det er logisk. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Som sagt over, hør med skolen. Jeg har ikke tatt enkeltemner men har fått godkjent fag fra annen skole. Alt ble godkjent, og jeg går nå i 3 klasse ved en annen skole. Ikke alle fag var helt like, men de ble godkjent allikevel Lenke til kommentar
Norajj Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 Ja, det er mulig. Betingelsen er at du får opptak til studie via samordnaopptakKjempeflott! Takk for svar For sikkerhetsskyld, bør du ta kontakt med studiested om de faktisk tillater det. Uansett er det dumt og basere sine valg på svar tilfeldige forumbrukere på nett. Mitt svar er basert på mine erfaringer og kunnskap fra tidligere, og det trenger ikke å være det samme for ditt studie - selvom det er logisk. Det er sant. Har et møte med en studieveileder på mandag. Derfor ville jeg bare høre med andre her om de har gjort lignende eller evt. vet om det i det heletatt går ann. Får bare krysse fingrene for at møtet går bra. Lenke til kommentar
Norajj Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 Som sagt over, hør med skolen. Jeg har ikke tatt enkeltemner men har fått godkjent fag fra annen skole. Alt ble godkjent, og jeg går nå i 3 klasse ved en annen skole. Ikke alle fag var helt like, men de ble godkjent allikevel Den er grei. Var det slik at du søkte deg inn på samordna som vanlig når du skulle bytte studiested. Eller søkte du overføring? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Som sagt over, hør med skolen. Jeg har ikke tatt enkeltemner men har fått godkjent fag fra annen skole. Alt ble godkjent, og jeg går nå i 3 klasse ved en annen skole. Ikke alle fag var helt like, men de ble godkjent allikevel Den er grei. Var det slik at du søkte deg inn på samordna som vanlig når du skulle bytte studiested. Eller søkte du overføring? Jeg søkte lokalopptak, men det er pga studiet bare kan søkes på via dette. Opptaket er ikke via samordna. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Slik jeg forsto det den gang jeg vurderte dette for en linje som heter MIT, var jeg da nødt til å bli tatt opp i studieprogrammet neste år gjennom Samordna Opptak og så søk om innpassing i studiet. Dette på UiO. Hør med studiestedet og ikke oss! Lenke til kommentar
Norajj Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 (endret) Som sagt over, hør med skolen. Jeg har ikke tatt enkeltemner men har fått godkjent fag fra annen skole. Alt ble godkjent, og jeg går nå i 3 klasse ved en annen skole. Ikke alle fag var helt like, men de ble godkjent allikevel Den er grei.Var det slik at du søkte deg inn på samordna som vanlig når du skulle bytte studiested. Eller søkte du overføring? Jeg søkte lokalopptak, men det er pga studiet bare kan søkes på via dette. Opptaket er ikke via samordna. Åja skjønner. Men da gjenstår det bare å se om det går for min del. Skal snakke med en studieveileder på mandag. Takk for svar Endret 20. august 2016 av Norajj Lenke til kommentar
Norajj Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 Slik jeg forsto det den gang jeg vurderte dette for en linje som heter MIT, var jeg da nødt til å bli tatt opp i studieprogrammet neste år gjennom Samordna Opptak og så søk om innpassing i studiet. Dette på UiO. Hør med studiestedet og ikke oss! Herlig! Skal stikke innom studiestedet på mandag.Takk! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Moderatormelding Ga tråden en litt mer beskrivende emnetittel.Tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå