AfterGlow Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 EA har nå utdypet hva væreffektene i spillet innebærer i praksisSlik påvirker været spillingen i Battlefield 1 Lenke til kommentar
FB.556280016 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Kult at dette er med i Battlefield 1, Likte hvordan de gjorde det med været i The Division. Kult! 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Har ikke rørt CoD eller BF siden Modern Warfare, men dette skal testes! Står forresten feil i artikkelen. Åpen beta starter vel 31 august, og ikke 21 august. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Veldig bra at dette videreføres til BF1 og håper vi får se veldig mye av dette. Vær-effektene var veldig bra i BF4 men synd at de ikke gjorde mer ut av de i BF4 også. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Gleder meg til spillet har aldri spillet battelfield , gleder se åsen grafikk jeg får på det på min nye pc. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Veldig bra at dette videreføres til BF1 og håper vi får se veldig mye av dette. Vær-effektene var veldig bra i BF4 men synd at de ikke gjorde mer ut av de i BF4 også. Været i BF4 er vel scripted events mens i BF1 så blir det tilfeldige væromslag? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Veldig bra at dette videreføres til BF1 og håper vi får se veldig mye av dette. Vær-effektene var veldig bra i BF4 men synd at de ikke gjorde mer ut av de i BF4 også. Været i BF4 er vel scripted events mens i BF1 så blir det tilfeldige væromslag? Aner ikke, men om det er tilfeldig håper jeg vi får mer av det og mer bredde. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Hvis det regner ute, vil flere spille BF1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Blir bare natt-levels da Lenke til kommentar
eirikheggelund Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Det som skuffet noe under alfaen - dog kun flisespikkeri - var at regnet klistret seg til våpenet med det samme det begynte å regne, og ble liggende der, akkurat som en ny tekstur. Jeg ville likt å se hver enkelt regndråpe legge seg etter hvert som de faller ned, og renne ned langs våpenet i takt med bevegelsene du gjør i slagmarken. Men da blir det vel fort snakk om ganske tungdreven partikkelgrafikk. Lenke til kommentar
Anthons3n Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Veldig bra at dette videreføres til BF1 og håper vi får se veldig mye av dette. Vær-effektene var veldig bra i BF4 men synd at de ikke gjorde mer ut av de i BF4 også.Været i BF4 er vel scripted events mens i BF1 så blir det tilfeldige væromslag? Aner ikke, men om det er tilfeldig håper jeg vi får mer av det og mer bredde. EA/DICE har bekreftet at vær i BF1 er helt tilfeldig. Det er ikke noe preset på hva slags vær du får i en kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå