G Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg behøver en plass å poste et bilde til en annen diskusjonstråd. Da jeg sliter med både Win7 og Win10 å få lastet opp nye filer (som bilder) til forumdisksjonene i blant. Denne posten er en lagring for opplastet bilde kun, slik at jeg får gjenbrukt det fra min filsamling: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Kategorien testposter er fint for slikt Flyttet den dit 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 (endret) ok, jeg trodde kanskje de postene ble slettet en eller annen gang i framtiden. Ryker da filen, eller dersom den først er lastet opp i "mitt fillager" så blir den værende uavhengig av sletting av testpostene? Endret 20. august 2016 av G Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) Ser ikke ut til at ting blir slettet så ofte https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=29629 Aner ikke hvordan det er med sletting osv, men generellt sett er neppe forumet det beste stedet å bruke som lagringstjeneste Endret 20. august 2016 av aklla 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå