f_Cannon Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har lest å prøvd i hue og r...a, skulle gjerne fått plass til flere ( andre ) bilder som bakgrund på min v200?? Noen som vet hvordan det skal gjøres her??? Lenke til kommentar
vlunde Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ta eller overfør et bilde med/til telefonen Gå inn på menyvalg "Kamera" Gå inn på menyvalg 3, "Mine Bilder" Velg det bildet du vil ha som bakgrunn, trykk på "Valg" Trykk på menyvalg 2, "Bakgrunnsbilde", Velg "Vis tekst i Standby, ja" hvis du fortsatt vil se tid, dato og operatørtekst over bildet i standby, hvis ikke trykk "Nei". Nå skal bildet være det nye bakgrunnsbildet ditt. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ta eller overfør et bilde med/til telefonen Gå inn på menyvalg "Kamera" Gå inn på menyvalg 3, "Mine Bilder" Velg det bildet du vil ha som bakgrunn, trykk på "Valg" Trykk på menyvalg 2, "Bakgrunnsbilde", Velg "Vis tekst i Standby, ja" hvis du fortsatt vil se tid, dato og operatørtekst over bildet i standby, hvis ikke trykk "Nei". Nå skal bildet være det nye bakgrunnsbildet ditt. Han spurte om hvordan slette bakgrunnsbilder, ikke aktivere nye... Lenke til kommentar
f_Cannon Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Jau stemmer det jah!!! Lenke til kommentar
erihorn Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Går vel ikke an å slette et bilde som brukes som bakgrunn, så da regner jeg med at du må sette et annet bilde som bakgrunn, så kan du slette det bildet som du tidligere hadde som bakgrunn.. Vet ikke om jeg er helt på tur nå..? Lenke til kommentar
f_Cannon Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Stemmer vel det... går ikke ann å erstatte bilder som alllerede er der.... ****** til møkk. Det har dem ikke tenkt på!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå