Nyåret Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Hei.I det siste så har jeg hatt endel problemer med at nettleseren har "klikka." Med klikka så menes det at nettelesern slår seg helt vrang og det er ikke mulig å få trykket på noen knapper. Løsningen er å bruke control alt delte også gå på kontrollpanelet.Jeg innser at en løsning nettleserproblematikken kan være å reinstallere nettleseren, men finnes det noen annen og mindre tidkrevende måte å løse det på? Bruker firefox.Setter pris på svar Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Å reinstallere FF tar ca 5 minutter og det er det de fleste vil råde deg til å prøve først. Lenke til kommentar
johome Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Jeg bruker et lite program som heter Task Killer til dette. Ikke avslutt Firefox , avslutt plugin-container.exe ( i rødt) og Firefox bør ikke fryse mere. Jeg har satt opp programmet til å starte opp med Windows. For at programmet skal dukke opp har jeg valgt ( bla deg ned til Hotkeys ) Popup menu : Alt+Space Programmet er lynkjapt , mye raskere enn Ctrl Alt Del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå