Vidaha Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 For så vidt bra endring, men skulle ønske dette med kvalitet og leveransepresisjon også kunne vært et element når dere nå kaller det Beste Mobilabonnement. Blir nokså frustrert når dere kan kåre Ice mobil som beste abonnement når kvaliteten er så dårlig! Elendig kundeservice, og virkelig store tekniske problemer som gjør at mange ikke får de tjenester de har betalt for. Er jo bare å sjekke på f.eks. Bytt.no og lese tilbakemeldinger fra brukerne der, Ice.net er jo desidert dårligst. Hjelper ikke noe særlig å være billig når en ikke leverer? Forslag til endring i testkriteriene? Lenke til kommentar
Gjest medlem-135366 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Har prøvd ulike abonnement, og for min del betyr kundeservice og kvalitet mer enn de få kronene spart på å velge det rimeligste. Har aldri funnet noen som er bedre enn Telia på det tekniske, kvalitet stabilitet og kundeservice. Kan nevne: 1) Utmerket kundeservice 2) Meget god 4G/4G+ dekning og båndbredde 3) Gode løsning for å administrere oppsettet ditt via min-side 4) Butikk som også har fysiske avdelingen rundt om i landet i de største byene 5) Soliditet. De går ikke konk i morgen for å si det slik 6) Fornuftig priset hvis du vet å sette pris på punkt 1-5. Jeg betaler gjerne mer for en god totalopplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg