mix122 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Lurer på hvordan jeg kan få funnet / få bodd billigst mulig i Østfold har lyst å få spart like bra som de andre kan når de bor Grattis hos familien sin. Er det noe muligheter? Fosterfamilie ? Jeg har ikke familie og er utlandsk. Faren min bor her, men har ikke kontakt med. Takk får svar/hjelp på forhånd Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) Jeg kan ikke noe om dette, men tviler sterkt på at du får fosterfamilie når du er over 18 år, bare for å spare penger på studie.. En smule egoistisk spør du meg. Endret 20. august 2016 av MrLuni Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Du kan jo banke på huser å spør om å få bo der gratis? Lenke til kommentar
mix122 Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 Nei ikke mulig Du kan jo banke på huser å spør om å få bo der gratis? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Nei ikke mulig Du kan jo banke på huser å spør om å få bo der gratis? da blir det nok telt da Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) Lag annonse på finn og facebook og hør om noen vil ha en voksen person boende hos seg som de kan betale alle utgiftene for Endret 20. august 2016 av aklla 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå