Gå til innhold

nad c 370


Anbefalte innlegg

halla!

har en 2x80 denon pma modell og et par cerwin vega vs12 jeg kjøpte for 9 år siden. er i grunnen ganske lei mye bass, så jeg fikk en nad 370 av en kompis for 1000k. virker som en god forsterker etter det jeg har lest. så var det høyttalere da... tenkte på dali 8008, b&w dm603 s3 eller dm604 s3. noen som har erfaring med disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, men er 370 nok til å drive dem? stoler ikke på selgere ;) høyttalerene har aluminium basselementer, og det er nok en fin fast bass. fant noen brukt til 7000. tror ikke det er alt for gal pris hvis det er dm 604 s3.

Hei Fenriz!

 

Hvor mye er du villig til å gi for et par høyttalere?

 

Kunne brukte høyttalere være et alternativ?

 

 

Hva slags materiale elementene i høyttalene er laget av, har lite å si. Det finnes høyttalere til 3-4000 som bruker aluminiumsmembraner, og det finnes høyttalere til 100000 som bruker alu-membraner. Det samme er det med pappmembraner.

Lenke til kommentar

jeg kunne godt tenke meg brukt siden det er litt å spare på det.

 

visste ikke man fikk billigere høyttaler med alu element, men det har mye å si hva som er i høyttaleren ang komponenter.

 

min musikk smak er metal/death metal, og for 9 år siden ble jeg anbefalt cerwin. liker god klar lyd og fast bass, så det er på tide med noen nye.

 

fant noen b&w dm 604 brukt, men det var 5 mil utenfor oslo, og her sitter jeg i arendal uten bil. hehehe

 

christian alshus fra bærum høres kjent ut... vært på reitan?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...