Rolf Kristensen Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 En vrakbusk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Hei Rolf Passande tittel til et fint bilde M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Hehe! Det var litt av en busk gitt! Kan bli tøff å beskjære.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Ja, titten står seg fint. Det finnes jo bilvrak på den plassen som har stått så lenge at trær har vokst tvers gjennom bilen. Fargene er kanskje riktig som de er selv om jeg ville dratt på litt mer metting og kontrast. Når jeg ser dine bilder derfra så har jeg visst ikke fått med meg alt på de to turene jeg hadde i 2009. Men nå blir det ikke flere - har ikke noe å kjøre med sjøl og dessuten ikke særlig bra rullstolterreng om man vil ha med seg det beste der borte. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Skråt kan også være godt..synes faktisk det er ret spændende at kikke på sådanne nogen bilkirkegårde som jeg så i Sverige..god skarphed hilsen Suss Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 Er det i Sverige ?? Det er i Sverige, like vedTøckfors og grensen til Norge. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. august 2016 Forfatter Del Skrevet 20. august 2016 Mange hjertelige takk til dere alle og en hver for de hyggelige kommentarene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Er det i Sverige ?? Det er i Sverige, like vedTøckfors og grensen til Norge. Nej hvor morsomt..det er det samme sted vi har været...det er et af de største bilkirkegårde...og på vej der hen da vi kørte på skovvejen og vi lige skulle holde en lille pause..så kunne min bil ikke starte mere..det var egentlig lidt komisk..så vi måtte have autohjælp ..lige som vi var på vej til en bilkirkegård..men det viste sig kun at være et nyt batteri den skulle have..men hold op det var svært at ringe til autohjælp på grund af dårligt mobil dækning i det område :-( :-) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Er det i Sverige ?? Det er i Sverige, like vedTøckfors og grensen til Norge. Nej hvor morsomt..det er det samme sted vi har været...det er et af de største bilkirkegårde...og på vej der hen da vi kørte på skovvejen og vi lige skulle holde en lille pause..så kunne min bil ikke starte mere..det var egentlig lidt komisk..så vi måtte have autohjælp ..lige som vi var på vej til en bilkirkegård..men det viste sig kun at være et nyt batteri den skulle have..men hold op det var svært at ringe til autohjælp på grund af dårligt mobil dækning i det område :-( :-) En artig historie for ettertiden, men sikkert ikke noe artig når dere stod der med defekt batteri Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Er det i Sverige ?? Det er i Sverige, like vedTøckfors og grensen til Norge. Nej hvor morsomt..det er det samme sted vi har været...det er et af de største bilkirkegårde...og på vej der hen da vi kørte på skovvejen og vi lige skulle holde en lille pause..så kunne min bil ikke starte mere..det var egentlig lidt komisk..så vi måtte have autohjælp ..lige som vi var på vej til en bilkirkegård..men det viste sig kun at være et nyt batteri den skulle have..men hold op det var svært at ringe til autohjælp på grund af dårligt mobil dækning i det område :-( :-) En artig historie for ettertiden, men sikkert ikke noe artig når dere stod der med defekt batteri Nej du har ret..vi måtte gå et stykke også fik vi endelig mobil kontakt og der var 28 c varmt og der gik ellers kun 2 timer ca før han kom og fik startet bilen igen...så kørte vi til et sted hvor vi kunne få et batteri som vi selv lige skiftede ud..og dagen efter tog i så til Bilkirkegården og så det hele :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Det heter jo at alt kommer tilbake til naturen. Her går det etter hvert i ett med naturen. Artig bilde, godt formidlet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 Det heter jo at alt kommer tilbake til naturen. Her går det etter hvert i ett med naturen. Artig bilde, godt formidlet. Mvh Ragnar Mange takk for kommentaren Ragnar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg