Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Noen som har peiling på om noen leier ut i Namsos? Er ingenting på Finn og hybel.no. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Hei har du prøvd facebook? Det er en side som heter Namsos - Kjøpe - selge - leie - gis vekk, du kan spørre der kanskje? Ser også at det er en annen side som heter Hus/Leilighet til Leie/salgs i Namsos/Overhalla omegn. Har selv bodd der når jeg gikk skole for en del år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Hei har du prøvd facebook? Det er en side som heter Namsos - Kjøpe - selge - leie - gis vekk, du kan spørre der kanskje? Ser også at det er en annen side som heter Hus/Leilighet til Leie/salgs i Namsos/Overhalla omegn. Har selv bodd der når jeg gikk skole for en del år siden. Nei, ser den er lukket, men skal prøve:) Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Flott jeg håper du finner noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå