Twix1010 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Er det noen måte og få låst opp en låst iPad? Har fått helt hjerneteppe og husker det ikke koden på min ipad. Har den registrert på find my iphone. Vil ikke miste noe av det som er på den. Har ikke vært koblet til Data noen gang med den Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Eneste alternativet er å nullstille den, men da må du i det minste huske passordet på appleIDen din... Ellers så er hele nettbrettet ubrukelig... Lenke til kommentar
Twix1010 Skrevet 19. august 2016 Forfatter Del Skrevet 19. august 2016 Så null mulighet og komme inn på den på noen måte? Eller hente ut bilder? Hva hvis jeg bruker find my iphone og bruker mistet modus og setter ny kode? Eller blir alt slettet da uansett? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Så null mulighet og komme inn på den på noen måte? Eller hente ut bilder? Hva hvis jeg bruker find my iphone og bruker mistet modus og setter ny kode? Eller blir alt slettet da uansett? Er en grunn for koder og passord for apple id nemmelig tyveri.. Husker du ikke noe av dette sliter du dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Kan da ikke være så vanskelig å huske 4 tall? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Kan da ikke være så vanskelig å huske 4 tall? Brukernavnet ditt + den kommentaren = Dagens lille Lenke til kommentar
Woods Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Er det noen måte og få låst opp en låst iPad? Har fått helt hjerneteppe og husker det ikke koden på min ipad. Har den registrert på find my iphone. Vil ikke miste noe av det som er på den. Har ikke vært koblet til Data noen gang med den Nei, det er ikke mulig å åpne den uten koden. Du kan dog nullstille ipaden via find my iphone (som nevnt), og da får du håpe bildene ligger lagret på iCloud. Er vel nå jeg bør minne om dette med backup. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Det holder ikke å nullstille det, men dersom du fjerner den fra din iCloudkonto (dersom du husker passordet DER da) kan du sette den opp på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå