Smilsmilja Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Regnes oppkjøring til bil som gyldig fravær ift ny fraværsregel? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Dersom det ikke finnes en sentral regel om dette for alle fylkeskommuner, så er det bare skolen din som vet hva som gjelder for deg. Hør med lærer/rektor/rådgiver. Lenke til kommentar
Lindefrøken Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) Nei. Du kan søke om permisjon for den dagen eller timen du skal kjøre opp, men da må du gjøre det i god tid før oppkjøringen. Eventuelt få oppkjøringen utenom skoletiden. Reglene har blitt skikkelig strenge og alt som har med kjøretimer å gjøre er kategorisert som ugyldig fravær. Endret 19. august 2016 av Royals Lenke til kommentar
Voli Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Mulig det har blitt strengere etter innføringen av den nye fraværsgrensa, men ved min skole fikk jeg hvertfall gyldig fravær da jeg hadde førerprøve i skoleåret som var. Lenke til kommentar
Smilsmilja Skrevet 28. august 2016 Forfatter Del Skrevet 28. august 2016 Jeg har spurt på skolen nå, og fikk som svar at oppkjøring er frivillig og dermed vil det merkes som ugyldig fravær og gå under 10%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå