AfterGlow Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Men det er fremdeles svindyrt.Nokias heftige VR-kamera får kraftig priskutt Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 "Nei, det er ikke en skrivefeil." er en interesant ingress for en artikkel med skrivefeil i overskriften. Burde vel stått "Nokia" istedenfor "Nokias". 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg b115242 Skrevet 19. august 2016 Populært innlegg Del Skrevet 19. august 2016 "Nei, det er ikke en skrivefeil." er en interesant ingress for en artikkel med skrivefeil i overskriften. Burde vel stått "Nokia" istedenfor "Nokias". Om tema er her er skrivefeil, så skrives interessant med to s-er. Ingen stor sak, men jeg hadde også veldig lite å bidra med her. 11 Lenke til kommentar
Vanguard79 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 "Nei, det er ikke en skrivefeil." er en interesant ingress for en artikkel med skrivefeil i overskriften. Burde vel stått "Nokia" istedenfor "Nokias". Om tema er her er skrivefeil, så skrives interessant med to s-er. Ingen stor sak, men jeg hadde også veldig lite å bidra med her. Du har et "er" for mye ? 7 Lenke til kommentar
FroZenThai Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 "Nei, det er ikke en skrivefeil." er en interesant ingress for en artikkel med skrivefeil i overskriften. Burde vel stått "Nokia" istedenfor "Nokias". Om tema er her er skrivefeil, så skrives interessant med to s-er. Ingen stor sak, men jeg hadde også veldig lite å bidra med her. Du har et "er" for mye ? Jeg syns du mangler punktum. 5 Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 "Nei, det er ikke en skrivefeil." er en interesant ingress for en artikkel med skrivefeil i overskriften. Burde vel stått "Nokia" istedenfor "Nokias". Om tema er her er skrivefeil, så skrives interessant med to s-er. Ingen stor sak, men jeg hadde også veldig lite å bidra med her. Du har et "er" for mye ? Jeg syns du mangler punktum. *Synes , "syns" er bare en muntlig form. 6 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Priskutt i den størrelsen er ikke uvanlig på toppklasseprodukter, spesiellt ikke de der markedet vil øke enormt. Se på TV'er, 4K med bra paneler er nå innen rekkevidde for de fleste, er ikke lange stunden siden man måtte selge bilen for å få råd til en Til dere andre 1 Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 "Nei, det er ikke en skrivefeil." er en interesant ingress for en artikkel med skrivefeil i overskriften. Burde vel stått "Nokia" istedenfor "Nokias". Om tema er her er skrivefeil, så skrives interessant med to s-er. Ingen stor sak, men jeg hadde også veldig lite å bidra med her. Du har et "er" for mye ? Jeg syns du mangler punktum. *Synes , "syns" er bare en muntlig form. Ett mellomrom for mye? Og slik går no dagan. 5 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 jeg lurer på om "VR-kamera" er en skrivefeil. Er dette stereoskopisk 360-graders kamera eller er dette bare en 360 graders kamera? Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Det kan jo bli rimelig utfordrende for Disney hvis de skal lage 360 filmer. Hvor skal crewet, regissør, ol. da være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå