mr.wolf Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Får ikke til å kopiere addresser gjennom youtube appen. Med min forrige samsung kunne man gå inn på YouTube gjennom Internett eller Chrome og da var det ikke noe problem, men med s7 får jeg ikke til det. Da går telefonen rett inn på appen selv om jeg søker opp youtube gjennom nettet. Er eneste løsning å slette appen kanskje? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Dette kan løse problemet: http://www.makeuseof.com/tag/remove-change-set-default-apps-android/ Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 19. august 2016 Forfatter Del Skrevet 19. august 2016 Takk, fikset nå. Burde vel egentlig tenkt så langt selv. Men det gjorde jeg altså ikke. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Inne i youtube-appen er det en liten høyrepil, det er "del"-knappen, og trykker du der kan du som regel velge "kopier link". Se ikonet til høyre for tommel-ned-ikonet: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå