Onkel Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Fikk bare lyst å starte en tråd for å anbefale TV-serier som har fått mange færre tilhengere enn de fortjener. Kanskje fordi de ikke har vært sendt så mye enda? -Invader Zim (Dyster og på alle måter hysterisk scifi-animasjon. Selv om den ikke fornyer seg så enormt mye, er den noe helt for seg selv. Jhonen Vasquez leve! Så forresten noen her med GIR-avatar. Respekt!) -Bottom (Ditto: unik men kanskje litt ensformig. Ekkelslem karakterhumor) -Black Books (Gikk på NRK som "Ei Selsom Sjappe". De beste øyeblikkene er utrolige, og gjør at jeg tilgir veldig varierende kvalitet) -Reeves & Mortimer: Shooting Stars (kvasi-gameshow. Lekent og oppfinnsomt) -Reeves & Mortimer: Bang Bang (sketsjer og dill. Mer lek & morro) Andre skjulte gullkorn? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Jeg er helt enig med deg når det gjelder Invader Zim. Genial serie, synd at de cancelerte den. Har forøvrig dette bildet på Nokia'n min Endret 26. november 2003 av letmein Lenke til kommentar
OuO Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kansje ikke noen " kult-serier", men ut i vår hage og åpen post er det mest geniale noen sinne! Er ganske kjent i Norge da, men det er mange som ikke har sett det. Bård Tufte Johannsen og Harald Eia (avatar) er geniale! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 kult? da må jeg si Simpsons married with children M*A*S*H STAR TREK STAR TREK: TNG Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 trodde ikke noen av dem regnes som "kult"..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå