Gå til innhold

Pikerommet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Old-school er kult.

Ja, det er flott! Det er ikke mitt eget pikerom altså ;)

Bildet er tatt på Lofotmuseet i Kabelvåg, som er bygd opp rundt en væreiergård.  Veldig artig å gå rundt der og fantasere seg tilbake til 1800-tallet og alt som foregikk av arbeid, dagligliv og festligheter på den tida. :)

Lenke til kommentar

Tippa du hadde vært på museum, men ante ikke hvor.

Holder en knapp på V1 som er en helt grei dokumentasjon og interiør bilde.

Roar

Jeg skulle gjerne tatt litt mer detaljbilder fra rommet, men det var ikke lov å gå inn på rommet. Så bildene måtte bli tatt fra døråpningen. :)

Jeg er jo ei snill jente...går ikke innom sperringene jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelige interiørbilder , det er tydelig at det er brukt ekstrem vidvinkel .Men tror ikke det er så lurt å rette opp de fallende linjene her for da forsvinner for mye av bildet .

Flotte farger og et fint lys .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Veldig artig å se slikt gammelt interiør i så fin stand. Litt i overkant mye fallende linjer etter min smak, men lys, skarphet og koloritt har jeg ingen ting å utsette noe på :)

Mvh. Rolf

Hehe...ble du litt sjøsjuk av de fallende linjene mine? ;)

Vurderte oppretting, men det er så mye at det ville ikke la seg gjøre med bra resultat, så da ble det bare sånn :D

Det var veldig flott der, det var en væreiers hus dette her. :)

Lenke til kommentar

Nydelige interiørbilder , det er tydelig at det er brukt ekstrem vidvinkel .Men tror ikke det er så lurt å rette opp de fallende linjene her for da forsvinner for mye av bildet .

Flotte farger og et fint lys .

Mvh

Alec

Hei Alec!! :)

Nei her var det ikke mye vits å prøve på noe oppretting. Det fikk bli som det ble. :D

Takk for fin tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...