scorpion99 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 hei har holdt på i flere dager nå og prøvd og få til maskinen min. men det går til h... hver gang. etter installasjon av windows xp proff ser alt bra ut. eg begynner og ligge inn programer og virus killer. og dette kan fungere i noen dager. så kan maskinen heilt uten forvarsel slutte og virke og windows vil ikkje starte. så starter eg opp igjen på nytt med bootdisk og går inn på c: for og se der er alle kataloger forandret til uforstålige tegn. nå nettop krasjet det igjen etter instalasjon av sof2. da var alt i startmeny bare kråke tegn der og. eg prøvde og starte norton antivirus 2003 krasja maskina. den startet opp igjen og når den scannet hardiskene var det masse filer på c: som hadde unrecoverable errors. etter scaninga var ferdig fortsatte oppstarten litt til og så kom det opp en blå skjerm et lite sekund og så starter DRITTEN på nytt igjen har prøvd safe mode men det funker ikkje da heller. norton antivirus ligger resident i minne. i går skjedde noe liggnede under instalasjon av nvidia driver og dagen før når eg brukte windows update. begynner og bli ganske lei av problemene med maskinen og har skjønt at minne data kunskaper ikkje strekker til så nå søker eg hjelp. noen som har peil på hva dette kan vere? Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kanskje det er noe feil med Win Xp Pro cd-en....Prøv også å bruke et antivirus program som kjører fra cd...Hvem vet...kanskje du bør sjekke cd-rom...kanskje den leser feil...eller kanskje kan det være din hardisk.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvis jeg var deg, ville jeg ha prøvd med en ny harddisk. Hvis det er "unrecoverable" feil på C, er det noe alvårlig gale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå