Spectryx Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) [CHAR]A3Wasteland Norway Tanoa Har du lyst til å teste ARMA3 Wasteland på det nye kartet i tett jungel? Sjekk ut vår server! Tanoa: Teamspeak: ts3.spectryx.no Features: Several custom missions (Drug runners, snipercamp, hackers, snipers, etc) Drugs (Collect them from missions and sell to stores) Randomized AI (gear, groups, etc) Advanced ropes (Rappelling, towing & lifting) Airdrop vehicles and supplies Capture and hold POI's (like gun and vehicle stores) No mods or downloads required - Just connect and play! (you need APEX DLC) Bounty - High value players will get marked on map Safe - Store your items and money in a safe with pincode! Lock your vehicles using a keypad (buy from store) Supported mods: CBA_A3 ShackTac UI Endret 10. september 2016 av Spectryx Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Jeg ser også etter noe få aktive spillere som ønsker å bidra i form av å være moderator/admins på server når jeg ikke er på! Ta kontakt på PM Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 Server'n forblir nede ut kvelden! Jobber med å legge til loot, justere droprates samt endre litt på AI og de forskjellige oppdragene. I tillegg blir det lagt til flere funksjoner som å kunne rapellere ned fra og løfte kasser/kjøretøy med forskjellige typer helikopter. Stay tuned Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 29. august 2016 Forfatter Del Skrevet 29. august 2016 (endret) ... Endret 3. september 2016 av Spectryx Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 Oppdatert server med nye features! High value targets - Players with a certain amount of money will be marked as "VIP" Safe - Store and share items/money with your friends in a safe (using pincode to lock/unlock), buy from general store Keypad - Buy a keypad and lock your vehicles, share the pin with your team/friends Add hacker mission (Hack a laptop and steal money from other players) Changes to store prices Lenke til kommentar
Alek1337 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Hei! Jeg er helt totalt fersk i Arma-verden, men kunne tenke meg å prøve ut dette etter å ha sett mange videoer og slikt rundt det. Nå har jeg endelig godt til innkjøp av en maskin som også kan takle dette. Tar gjerne en økt med noen som gidder å lære meg litt. Er voksen kar på 29, så ikke noe "tull". Men vil gjerne ha noen som kan instruere litt. Har headset med mic Mvh Eirik (Konvertert fra konsoll-verden)! Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Hei! Jeg er helt totalt fersk i Arma-verden, men kunne tenke meg å prøve ut dette etter å ha sett mange videoer og slikt rundt det. Nå har jeg endelig godt til innkjøp av en maskin som også kan takle dette. Tar gjerne en økt med noen som gidder å lære meg litt. Er voksen kar på 29, så ikke noe "tull". Men vil gjerne ha noen som kan instruere litt. Har headset med mic Mvh Eirik (Konvertert fra konsoll-verden)! Hei! Vi er en liten gjeng som spiller ARMA3 Wasteland samt noen andre missions fra tid til annen, det blir sikkert litt i morgen kveld! Send meg nicket ditt på steam i PM om du ønsker så legger jeg deg til Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Update 10.09.16 Added: Drugs (collect drugs from missions and sell them to earn money) Added: Smuggler and Drug runner missions Added: More items from Airdrop (Food, water and MH-9 Hummingbird) Change: Reward from missions, more random, several items Change: Mission spawns Added: More AI groups to fit missiontype Fixed: Error upon completing sniper mission Endret 10. september 2016 av Spectryx Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Update 13.09.16 Fixed: Error when killed and you had to relog - no more! Fixed: Unintended BattleEye player kick related to drug missions Endret 13. september 2016 av Spectryx Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 (endret) 20.09.16 Jeg holder for tiden på med å lage egne oppdragtil Wasteland, så her kommer det flere spennende oppdrag fortløpende utover uken. Det mest interessante akkurat nå er å transportere et kjøretøy fra A til B, uten at dette blir ødelagt/stjålet av andre spillere, det gir mange muligheter for å sette opp bakholdsangrep etc. Vi er sikkert en liten gjeng på fra 1900 i kveld, så bare å slenge seg på! Endret 20. september 2016 av Spectryx Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Hei jeg begynte å spille på serveren deres for noen få dager siden. trives godt men savner noen å spille sammen med! Jeg er ganske ny til Arma 3 men har spilt noe Dayz når det var på sitt mest populære . Ellers så har jeg spilt noe life og exile. Eller flott og ha en Norsk server og spille på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå