Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United - Southampton


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endte med å se kampen sammen med en Liverpool-supporter, og han mente det var straffe mens jeg som United-supporter først mente det var filming. Men på reprisene ser det ut som Shaw får et like kakk, som fører til at han snubler og at straffen var korrekt. Var heller ikke så mye protester fra Southampton-spillerne.

Lenke til kommentar

Vel jeg haaaater filming noe så voldsomt, og den så utrolig billig ut, men hvis det var kontakt så er det greit.

 

Hadde vært greit selv om det ikke var kontakt også. Det er ikke slik at enten så er det straffe, eller så er det filming. Det hender at man kommer ut av balanse og faller i slike pressede situasjoner også.

Lenke til kommentar

 

At det diskuteres etter de videoene forstår eg ikke.

nei du forstår vel ikke det du. når det fortsatt er vanskelig å se om han er borti eller ikke etter å ha fått det i saktefilm fra flere forskjellige vinkler så burde du forstå at det blir diskusjon.

Det var jo ikke vanskelig å se?
Lenke til kommentar

Straffen var jo soleklar. Det var så å si ingen protester og det har heller ikke vært et tema i media. Det at det diskuteres her handler kun om at enkelte er så smålige at de ikke tåler at United faktisk får en straffe fra tid til annen. Utrolig klønete fra Southhampton-spilleren, Shaw faller uten å gjøre et stort nummer ut av det (eksemplarisk oppførsel), ferdig snakka. 

Ellers en deilig kamp, gøy å se United dominere på hjemmebane igjen. Southampton hadde ikke mye å stille opp med, annet enn et par halvfarligheter etter slurv på midten hos United. Pogba er jo et beist av dimensjoner (selv om han ser helt jævlig ut), ser for meg at han er veldig vond å møte. Knallhard han-neger av dimensjoner. Lite (dessverre) å utsette på laguttaket heller, selv om jeg skulle ønske at Fellaini ikke spilte. Utrolig kjedelig spiller som ikke gir meg en pøkk, men han ser tilsynelatende veldig effektiv ut i den rollen. Skulle også ønske at Rashford fikk komme innpå litt, men det er jo så å si umulig å ta ut Zlatan sånn som han har begynt sesongen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...