Snikpellik Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Premier LeagueFredag 19.08.2016 kl. 21:00 @ Old TraffordVises på: TV2 Sport Premium / Sky Sports 1 Norsk kommentator: Øyvind Alsaker Studio: Jon H. Børrestad, Simen Stamsø-Møller, Johanna Frändén og Brede Hangeland Endret 18. august 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Blir ekstremt spennende å se Pogba og Zlatan på Old Trafford. Heldigvis har vi kjøpt tre stjernespillere i år, som alle er med på å lette presset noe fra hverandres skuldre. Tror Pogba trenger litt tid på seg før han blir helt komfortabel Vil gjerne se; Ibra Martial - Rooney - Miki Pogba - Schneiderlin Shaw - Blind - Bailly - Valencia De Gea Tror Fellaini starter i stedet for Schneiderlin, og Mata i stedet for Miki. Begge to spilte bra i ligaåpningen, så ser ingen grunn til hvorfor de skulle bli benket. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Tror ikke Miki eller Mata starter, men at Lingard er tilbake på høyre. Pogba tror jeg starter, tross for at midtbanen klarte seg meget bra i sist kamp. Tror ikke begge de sentrale som startet sist kamp vrakes til denne, men at kanskje Herrera må gi plass for Pogba. Håper at både Miki og Rashford får seg minst 20 minutter i denne kampen. 2-0 er mitt tips til denne Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Zlatan blir matchvinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Hva synes dere om fredagskamp-konseptet? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Veldig fint når man ser på TV, men noe hærk dersom man skal planlegge tur. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 For en som ser kampene på tv synes jeg det er helt topp. Flere dager å se kamper på, kort ventetid fra kamp mandagen til fredagen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Jeg tror det blir samme lag som sist, bare med Lingard inn for Mata og Pogba inn for Herrera. Eventuelt Fellaini. Spent på hva Mourinho gjør på midten nå. Misliker også fredagskamp. Denne gangen får jeg ikke med starten av kampen på grunn av jobb, men generelt synes jeg faktisk synd på samboeren min som må lide seg gjennom enda en kveld i uka med fotball... Endret 18. august 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Misser nok denne kampen jeg også. Nesten så jeg vurderer å droppe å gå ut på byen, for å se Pogba sin første kamp i United trøye... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Jeg tror det blir samme lag som sist, bare med Lingard inn for Mata og Pogba inn for Herrera. Eventuelt Fellaini. Spent på hva Mourinho gjør på midten nå. Misliker også fredagskamp. Denne gangen får jeg ikke med starten av kampen på grunn av jobb, men generelt synes jeg faktisk synd på samboeren min som må lide seg gjennom enda en kveld i uka med fotball... Få et tv til i hus. Måtte gjøres her for lenge siden for å bevare freden Misser nok denne kampen jeg også. Nesten så jeg vurderer å droppe å gå ut på byen, for å se Pogba sin første kamp i United trøye... Nå er det strengt tatt ikke Pogba sin første kamp i United. Misser nok denne kampen jeg også. Nesten så jeg vurderer å droppe å gå ut på byen, for å se Pogba sin første kamp i United trøye... Nå er det strengt tatt ikke Pogba sin første kamp i United. Endret 18. august 2016 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg spår en meget lett hjemmeseier i denne kampen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 gleder meg, spennende med pogba Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Hva synes dere om fredagskamp-konseptet? digg med fredagskamper! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Pogba fra start tro? Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Mou sa i pre-match intervjuet at han ikke er klar for en hel kamp, men at han kommer til å spille. Så regner med at han blir byttet inn etter 60 elns. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. august 2016 Forfatter Del Skrevet 19. august 2016 Tolket egentlig pressekonferansen som at han mente Pogba starter, men ikke spiller hele kampen. Men mulig du har rett Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Dæven så jeg håper at Pogba starter i kveld. Skal bli supermega å se han utpå banen for Man Utd for første gang*! Gleder meg stort til kamp og håper på tre trois points! *siden overgangen fra Juventus. Lenke til kommentar
Welcro Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Håper på et fyrverkeri av en match. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 That team. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå