Etymologi Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Hei! Jeg flyttet nylig til en leilighet med 2 andre kompiser. Dessverre er jeg personlig ikke fornøyd og har lyst til å flytte. Kontrakten sier at man kan flytte med 3 mnd oppsigelsestid, men jeg er usikker på om dette gjelder enkeltpersoner eller at alle må ut samtidig. Beklager hvis dette er feil plass å lage dette innlegget, fant ikke noe mer passende i farten. Takk for svar, ha en fin dag! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Hei Tok meg friheten å flytte tråden din til Juss seksjonen,her har vi mange smarte mennesker med gode svar Ha en fin dag videre. Mvh 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Dere har vell kontrakt enkeltvis, altså har du 3 måneders oppsigelse. Letteste måten er å ordne med annonse selv på finn og finne folk som kan overta. Om eier er enig i det så klart. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Har dere individuelle kontrakter eller felles kontrakt? Lenke til kommentar
Etymologi Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Har individuelle kontrakter, noe jeg faktisk ikke tok i betraktning :-) Antar at det derfor er mulig. Tenkte på det med finn som en mulighet og skal vurdere det som en utvei :-) Mange takk for hjelpen så langt! Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Individuelle kontrakter sies opp i henhold til husleielovens regler om oppsigelse. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Husk bare at hvis du sier opp nå med 3 måneders oppsigelse, vil de tre månedene rulle fra 1 i neste måned hvis jeg ikke husker helt feil. Krikkert eller andre glupe holder kan sikkert verifisere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå