Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Overskuddet øker kraftig, men IT-gigantens hodepine er stagnasjon i salget av svitsjer og rutere – selve kjernevirksomheten.Cisco bekrefter masseoppsigelser Lenke til kommentar
TheRealSlimShady Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 De kunne jo vurdere å slutte å ta betalt for firmwareoppgraderinger. Jeg har i hvert fall kjøpt min siste Cisco router. Lenke til kommentar
victorosbourne Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 De kunne jo vurdere å slutte å ta betalt for firmwareoppgraderinger. Jeg har i hvert fall kjøpt min siste Cisco router. Hva slags ruter og har du ikke CCO-ID? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Nå er ikke jeg noen Cisco ekspert, men de få gangene jeg har vært borti det kan det virke som en del av deres strategi er at det kun skal være forståelig for "cisco certified" personer. Videre hjelper det heller ikke som det blir påpekt her at man ikke fritt kan laste ned firmware oppdateringer. Morsomt å ha problemer med produkter som skal være fikset i firmware releaser, men som man ikke får tilgang på. Min påstand er at Cisco har trodd de har kunnet behandle kundene sine som de vill uten at det skulle få konsekvenser, men nå finnes det alternativer som kanskje flere og flere går over til. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 1: De kunne ha lansert rimeligere 10GbE / mGig switcher med UPOE. I dag er alternativene få fra Cisco få og dyre (3650, 3850, 4900M og Nexus ... der nexus er rimeligst pr. 10GbE port, og det sier sitt). Eks. i Catalyst 29 eller 35-serien. DET hadde gitt folk grunn til å bytte switcher igjen. 2: IOS 15.x er en katastrofe. Har hatt mye problemer med 15.x de siste årene både på switcher og routere ... og dette tar de grovt betalt for i tillegg. Jeg er Ciscofan, men jeg liker ikke måten de oppfører seg på for tiden. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Glemte 3560CX ... men det er "bordswitcher" og er fortsatt en smule overpriset. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Err... glemte linjekort til 4500, 6500 og 6807 også. Jeg tenkte i hovedsak på kantswitcher, men en del bruker vel 4500 som kant i større nisjer. Synes fortsatt 29 og 35 serien kunne fått mgig/10GbE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå