Cthulhu Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Lyst på en liten boks eller 27-tommers alt-i-ett-PC å spille på?Lenovo har dratt duken av to gamingmodeller Lenke til kommentar
Crispo Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Synes alt-i-et med mulighet for spill er interessant. Men lurer på om ikke Lenovo bommer litt på målgruppen. Jeg tenker at de som verdsetter denne formfaktoren, gjerne er de som ikke ønsker at PC'en skal se ut som den kommer fra Alienware. Kanskje hadde ulv i fåreklær vært bedre. 2 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Synes alt-i-et med mulighet for spill er interessant. Men lurer på om ikke Lenovo bommer litt på målgruppen. Jeg tenker at de som verdsetter denne formfaktoren, gjerne er de som ikke ønsker at PC'en skal se ut som den kommer fra Alienware. Kanskje hadde ulv i fåreklær vært bedre. - Du har et veldig godt poeng der... Jeg personlig er en av dem som foretrekker en mer tilbaketrukken stil fremfor en "Hei, folkens... Se på meg!"-stil. Jeg gamer en god del og har dratt på flere data-treff opp gjennom årene. Men disse fancy UFO-kabinettene har jeg aldri hatt sansen for. For meg er kvaliteten og ytelsen av de forskjellige komponentene i maskinen langt viktigere en dems utsende. Men så klart... "Smaken er som baken. Den er delt." Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Det bli itj fart utn bart. LED og røffe kainta e et møst på ein geiming båkks... Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Kjøper ikke Lenovo igjen etter avsløringene. Har en bærbar jeg kjøpte på komplett som var påvirket. Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Det bli itj fart utn bart. LED og røffe kainta e et møst på ein geiming båkks... Er det norsk? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Det bli itj fart utn bart. LED og røffe kainta e et møst på ein geiming båkks... Er det norsk?E værtfaill itj svænsk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå