bubba477 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Aldri mer. Gir ikke disse folka mer penger etter det de gjorde. Mass Effect er dødt. Nå bare pumper de litt luft inn i liket for å få det til å bevege seg... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Konge! Enern er rimelig "dated" mtp grafikk, så dette blir sikkert kjøp for meg - om det kommer til PC. Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Håper de inkluderer ordentlig kontroller støtte i nr 1 og 2. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Aldri fått rota meg til å spille disse. Prøvde å starte på ME1 på PC men med mangel på gamepad støtte så ble det en kort affære. lol? Spilte vel ikke Kotor heller du da? Men jeg skjønner heller ikke vitsen med dette. ME ser jo fremdels mer enn bra nok ut på PC. Haha, ja dette var moro gitt! Fra spøk til revolver. Dette er type spill jeg vill spille når kroppen er horisontalt i sofaen med noe snop og en kontroller i hendene. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Aldri fått rota meg til å spille disse. Prøvde å starte på ME1 på PC men med mangel på gamepad støtte så ble det en kort affære. lol? Spilte vel ikke Kotor heller du da? Men jeg skjønner heller ikke vitsen med dette. ME ser jo fremdels mer enn bra nok ut på PC. Haha, ja dette var moro gitt! Fra spøk til revolver. Dette er type spill jeg vill spille når kroppen er horisontalt i sofaen med noe snop og en kontroller i hendene. Smaken er som baken. Selv tåler jeg ikke skytespill (hverken 1. eller 3. person) med håndkontroller, da er det mus og tastatur for min del. Endret 22. august 2016 av Sigiles Lenke til kommentar
WickedSoulSalsa Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Aldri fått rota meg til å spille disse. Prøvde å starte på ME1 på PC men med mangel på gamepad støtte så ble det en kort affære. lol? Spilte vel ikke Kotor heller du da? Men jeg skjønner heller ikke vitsen med dette. ME ser jo fremdels mer enn bra nok ut på PC. hvor er kotor? gimme now! oj.. Remake. Hva f er kotor? Kotor min kjære. Jg skal få det til. Du og meg baby. me1.. blir spennene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå