Roar Kneppen Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Levende vann i 3 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Joda, det levende vannet kommer fram slik jeg liker best. Om det gulgrønne er urent eller om det er urene steiner/fjell vet jeg ikke, godt fram kommer det i alle fall. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg skulle ønsket meg en litt mykere utgave, ikke i form av lengre lukkertid, men litt mindre kontrast kanskje? Det blir liksom litt hardt hvis du skjønner hva jeg mener? Ellers er det fine utsnitt og litt artig med den gule fargen i grunnen Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Jeg skulle ønsket meg en litt mykere utgave, ikke i form av lengre lukkertid, men litt mindre kontrast kanskje? Det blir liksom litt hardt hvis du skjønner hva jeg mener? Ellers er det fine utsnitt og litt artig med den gule fargen i grunnen Van er og skal vel være hardt er mine erfaringer som konkurransesvømmer gjennom 13 år. prøv et skikkelig magaplask så kjenner du det - he he he. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Liker lukketiden du (kamera) har valgt - og bilde nr.2 blir min favoritt Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg skulle ønsket meg en litt mykere utgave, ikke i form av lengre lukkertid, men litt mindre kontrast kanskje? Det blir liksom litt hardt hvis du skjønner hva jeg mener? Ellers er det fine utsnitt og litt artig med den gule fargen i grunnen Van er og skal vel være hardt er mine erfaringer som konkurransesvømmer gjennom 13 år. prøv et skikkelig magaplask så kjenner du det - he he he. Roar Vann kan være mykt også...prøv å drikke det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg