Gå til innhold

Afterglow på Giske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser du har slått på stortromma hva optikken gjelder.

Har fortsatt en Canon 28-330 tilsvarende din her som jeg i sin tid ga 22000 for. Nå bare ligger det der og har gjort i mange år etter at jeg gikk over til Sigma 150-500.

Valger svitcher litt fram og tilbake mellom V1 og V2 her.

Med en beskjæring oppe så de svarte stygge oppunder bildekant forsvinner så ville nok det bli valget.

Roar

Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt og supert objektiv. Tunge saker, men med litt teknikk er det overaskende greit å holde i ro, selv håndholdt. Har selv anskaffet Fuji 100-400mm så jeg vet hva jeg snakker om. Dyrt objektiv du har anskaffet deg, men du vil helt sikkert få glede av det i tiden framover. V1 er fint silhuettbilde.

Mvh Ragnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser du har slått på stortromma hva optikken gjelder.

Har fortsatt en Canon 28-330 tilsvarende din her som jeg i sin tid ga 22000 for. Nå bare ligger det der og har gjort i mange år etter at jeg gikk over til Sigma 150-500.

Valger svitcher litt fram og tilbake mellom V1 og V2 her.

Med en beskjæring oppe så de svarte stygge oppunder bildekant forsvinner så ville nok det bli valget.

Roar

Objektivet er kjøpt brukt for 9000,-. Lite brukt, med originalemballasje. Det var visst kjøpt i januar tror jeg, men samlivsbrudd gjorde at de måtte selge.

Hvorfor selger du ikke det du ikke bruker? ...så kan du bruke pengene på noe annet gøy ;)

Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt og supert objektiv. Tunge saker, men med litt teknikk er det overaskende greit å holde i ro, selv håndholdt. Har selv anskaffet Fuji 100-400mm så jeg vet hva jeg snakker om. Dyrt objektiv du har anskaffet deg, men du vil helt sikkert få glede av det i tiden framover. V1 er fint silhuettbilde.

Mvh Ragnar

Vi har kjøpt det brukt for 9000,- så det var vel et godt kjøp.  Det er nesten ikke brukt og lå i originalemballasjen.

Men det er for tungt til å ha på kameraet når jeg skal henge det på meg og gå en tur.  Snart så har jeg kanskje et fuglefoto eller noe sånt jeg også :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott billedserie med masser av aftenstemning .

Er enig med Roar i toppkutt på v1 og v2 , ellers intet at bemerke.

Du har også beveget deg inn i tele verdenen også - gratulerer med nytt objektiv.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...