Maxopp Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Siden jeg er alt for lat til å trene trenger jeg noen som kan gjøre det for meg, så jeg kan gå ned noen kilo. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Siden jeg er alt for lat til å trene trenger jeg noen som kan gjøre det for meg, så jeg kan gå ned noen kilo. Jeg prøver å gå opp noen kilo.. Kan du trene mindre for meg.. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Den er grei. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg trener forøvrig ikke mye selv, men jeg spiser ikke så mye og har høy forbrenning.. Men jeg skal se om jeg kan gjøre det for deg også.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Du treng ikkje trene for å gå ned i vekt. Det har sine fordelar, men primært er det snakk om riktig kosthald. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Eg ser at du e trøttmen eg kan ikkje gåalle skrittå for degDu må gå de sjølmen eg vil gå de med deg Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Eg ser at du e trøtt men eg kan ikkje gå alle skrittå for deg Du må gå de sjøl men eg vil gå de med deg 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå