AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 ..Hvor godt hadde du sovet om natten når kjæresten din (som er deg selv i dette tilfellet) var ute på byen etc? Hadde du stolt på deg selv om du var sammen med deg selv? På en skala fra 1 - 10 Anonymous poster hash: f0dc9...580 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Jeg hadde vel vært en 10'er i og med at dersom jeg hadde vært sammen med meg selv så hadde vi begge fått lov til å ha elskere i tillegg og lite behov for "skjult utroskap" Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Hadde sove godt. Resten av forholdet hadde vore kaos. 5 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Hvorfor ville jeg gått på byen in te first place er vel det største spørsmålet mitt... Men jeg ser ikke hvorfor jeg ikke skulle gjort det, på bakgrunn at jeg ikke drikker meg snytings, og jeg tenner ikke på mennesker jeg ikke kjenner veldig godt, og tenner spesielt ikke på snyta mennesker. 10/10 Hadde jeg ikke vært bevist på disse tinga. Hadde jeg nok vært usikker hahaha jeg lager så mye unødvendig tull at folk blir usikker på hvor de skal plassere meg XD hadde nok klart å gjøre megselv litt usikker også 8/10 Endret 18. august 2016 av Andysowhatgg Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Interessant spørsmål. Viss eg ikkje kan stole på meg sjølv, kven kan eg stole på då? Eg trur at viss den andre meg var ute på byen, so ville eg sjølv og vere ute på byen fordi vi/eg var begge i humør til å vere på byen. Dersom kun den andre meg var ute mens eg sjølv var heime so ville eg blitt litt snurt. 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Eg er ikkje heilt min type 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg hadde blitt sure på hverandre begge to, hele tiden, og gjort masse ting jeg begge ville angret på. 11/10 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Eg er ikkje heilt min type Det beste svaret Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Haha, morsomme svar. Ts Anonymous poster hash: f0dc9...580 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Hadde nok slitt med å lure på om jeg fortjente noen som er så jævlig bra. Så joda, stolt på 10/10. Hvem i alle dager setter noe så supert på spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå