AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 God kveld Gutt på 22 år her. Jeg studerer, og har fått noen venninner jeg ikke er så interessert i ha som venner. Grunnen er at jeg føler ubehag av å være med de. Jeg var på spillekveld i går. Vi var ikke så mange, men det førte til at hun ene vil ha mer kontakt med meg. Jeg og andre opplever henne som småfrekk, og hun er ikke min type venn i det hele tatt. Bryter med mine verdier. Hun kontakter meg utenom skolen, og jeg vil helst ikke prate med henne på skolen heller da jeg ikke vil assosieres med henne. Kan nevne at i fjord flyttet hun seg da jeg måtte sitte ved siden av henne på forelesning, så har aldri hatt noe spesielt bra inntrykk av henne.Hun var frekk i går, men det virker ikke som hun ser det selv, så ingen av oss sa ifra. Nå vil hun finne på noe med meg, og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg unna. Jeg har lært at jeg ikke må si "ja" til ting jeg ikke vil bare for å glede andre, og nå er jeg midt i en slik situasjon. Jeg må tenke på meg selv fordi jeg vet at jeg ikke får det noe bra med meg selv hvis jeg er med henne. Hun er som gift for meg, og hun suger all energi ut av meg. Blir småkvalm av å tenke på hele situasjonen. Hjelp tas i mot med stor TAKK ! Anonymous poster hash: 0b08f...8a9 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Du må nok bare si til henne at du ikke er interessert i å finne på noe på en høflig måte. Er ikke så mye annet du kan gjøre uten å virke douche 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2016 Forfatter Del Skrevet 17. august 2016 Du må nok bare si til henne at du ikke er interessert i å finne på noe på en høflig måte. Er ikke så mye annet du kan gjøre uten å virke douche Hehe, enklere sagt enn gjort. " Jeg er ikke interessert i å være med deg" høres douche ut Får gruble litt på hvordan jeg skal si det Har også vurdert å ignorere henne litt. Største skrekken er at hun setter seg ved siden av meg på skolen, fysj ! Anonymous poster hash: 0b08f...8a9 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Det enkleste er å være ærlig og bare si at du ikkje føler dere har noen god kjemi. Jo lenger du unngår å si noe jo vanskeligere blir det. 2 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Gutt på 22 som vet ikke hvordan han sier "nei"?Jeg hadde liknandes problem. Ble sammen med ei jenta. Jeg var 14 år da. Ung, kåt. Likte ei anna. Men viste ikke hvordan jeg skulle si nei til hun der. Men hun hadde fine boobs og jeg fikk kos av ho, så det var jo greit."Hei, Andreas, vil du vare med på kino i kveld" "Nei, jeg er opptatt"/"Nei, jeg vil ikke"/"Nei, jeg skal med noen andre".Du kan altids servere liten kvitt løgn "jeg går gjennom mye, vil vare aleine, vil ikke ha kontakt med noen, inkludert deg. Håper du skjønner og gir meg litt rom" 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Prøv deg på henne. Det bruker å funke 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Ikke ha dårlig savittighet bare fordi du ikke har lyst til å finne på noe med noen. Du har også lov å være litt egoistisk og tenke på hva du selv har lyst til å gjøre, ikke la folk 'bølle deg' til å gjøre ting du ikke vil, for da vil de fortsette med det så mye de kan og plage deg så mye de kan. Bare si nei. Hva skal hun gjøre? Spre løgner om deg? Da kan du ihvertfall triumfere med at hun ikke kjenner deg og vet ikke en dritt om deg og bare er butthurt over at du avslo henne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Er ikke verre enn å ikke svare, eller si at det ikke passer når hun vil finne på ting. Tilslutt tar hun nok hintet. Anonymous poster hash: b15f1...6e6 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Å si rett ut at man ikke er interessert i videre kontakt kan være krevende og litt vel brutalt for mottakeren. Det er ikke en kjekk beskjed å få, og ikke noe man fortjener for å søke selskap. "Ikke i dag" nok ganger burde få de fleste til å skjønne tegningen. Hvis hun ber om en forklaring, eller ikke ser ut til å forstå, kan du heller være mer direkte. Endret 21. august 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Å si rett ut at man ikke er interessert i videre kontakt kan være krevende og litt vel brutalt for mottakeren. Det er ikke en kjekk beskjed å få, og ikke noe man fortjener for å søke selskap. "Ikke i dag" nok ganger burde få de fleste til å skjønne tegningen. Hvis hun ber om en forklaring, eller ikke ser ut til å forstå, kan du heller være mer direkte. Ts her. Takk for det beste svaret.. Enig at det blir veldig brutalt å være så direkte. Nå ser det heldigvis ut som hun tar hintet. Jeg har ikke svart på fb, og hun har ikke tatt kontakt mer. Så da håper jeg det holder seg slik Anonymous poster hash: 0b08f...8a9 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå