Ragnar Skj Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Kveldsstemning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Er der nogen som ligger i telt eller er det et lille hus ? dejlig natur her Hilsen Suss Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Flott kveldsstemningsbilde Ragnar M v h Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Flott kveldsstemning i et stille landskap, veldig bra formidlet. Det eneste som mangler er et fiskevak. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Flott sommerbilde her. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Jeg må nå være litt pirkat jeg da Ragnar. Her hadde jeg tatt et solid toppkutt, slik at greina som henger ned i billedkant forsvinner. Skroll og prøv Ellers er det fredlig og deilig bilde med flott speiling. Lenke til kommentar
Kasnes Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Flott bilde, Føler roen i kroppen når man ser slike bilder. Ikke ofte man har så flatt vann. Fint med linjer som peker mot benk/hytte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Stemningsfullt , flott komponert og med en fin naturlig fargepalett .Fint lys også i skyene som speiles flott i vannet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Er der nogen som ligger i telt eller er det et lille hus ? dejlig natur her Hilsen Suss Hei Suss, det du ser er et lite lekehus for barn med en sittebenk (for voksne og barn) ut mot Rismosjøen. Takker for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Flott kveldsstemningsbilde Ragnar M v h Leif Takker Leif ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Flott kveldsstemning i et stille landskap, veldig bra formidlet. Det eneste som mangler er et fiskevak. Fisken er der, men ingen vak når bildet ble tatt. Takk for hyggelig kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Flott sommerbilde her. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Jeg må nå være litt pirkat jeg da Ragnar. Her hadde jeg tatt et solid toppkutt, slik at greina som henger ned i billedkant forsvinner. Skroll og prøv Ellers er det fredlig og deilig bilde med flott speiling. Hei Helene, ikke uventet at forslag om kutt på topp kommer. Kunne lagt ut begge versjoner, men valgte bare denne ene. Er ikke helt enig med meg selv hva som er best. Takk for konstruktiv kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Flott bilde, Føler roen i kroppen når man ser slike bilder. Ikke ofte man har så flatt vann. Fint med linjer som peker mot benk/hytte. God analyse av bildet, takker for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Stemningsfullt , flott komponert og med en fin naturlig fargepalett .Fint lys også i skyene som speiles flott i vannet . Mvh Alec Takker for kommentaren Alec ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Kommentert på dotten. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Flott kveldsstemningsbilde Ragnar M v h Leif Takker Leif ! Skj Bare hyggelig !!!!! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Stemningsfullt. Her kan en formelig føle freden og roden Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. august 2016 Forfatter Del Skrevet 24. august 2016 Stemningsfullt. Her kan en formelig føle freden og roden Mvh. Rolf Takker Rolf, går ofte dit ned for å føle roen når vi er på hytta. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg