miniPax Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Bare for å nevne noe om IBAS: Her på jobben hadde vi 2 disker. En skulle hives og en skulle tas vare på pga en SQL database på den. Jeg og en kolega bestemte oss for å leke oss med den disken som skulle kastes, og skrudde den opp osv. Når dekslet var av, tok vi en 2,5Kg elektromagnet på 220V og klinka disken fast i den mens den kjørte (mange morsomme lyder) Derretter tok vi en skrutrekker på platene (måtte bøye å bende for komme til undersidene). Det endte i mange stygge riper og enda flere morsomme lyder :smile:. Det eneste som var kjipt var at vi hadde tatt feil disk.......sjefen var ikke blid :sad: IBAS fikk all dataen tilbake de..... Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Vi (jeg og kolegaen min) måtte betale IBAS fakturaen selv. Det var 5000,- mindre på hver av oss i 3 månder det.... Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Klønete å ta feil disk da! Det beste er nok å pulverisere harddisken. Så skyter man pulveret ut i verdensrommet i tilfeldige retninger. Da har IBAS noe å pusle med en stund fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå