Xenophia Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Hei. Har søkt litt rundt for å finne ut om denne kommer til å bli solgt i Norge men klare ikke å finne noe info om det ved hjelp av google, noen som vet? evt når? Vet at komplett har sagt at de ikke kommer til å selge den. Vet og at du kan bestille den fra forskjellige utenlandske sider men med toll og frakt etc så kommer det opp i en pris som ikke er verdt det. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Det kan virke som at Valve ikke har lyst til å selge kontrollene i Norge,bla. er Gamestop interreserte i å selge den da de allerede selger dem i Sverige og Danmark. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Eg fann eit par treff på finn.no, faktisk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 De ligger ute på Finn.no av en grunn. Mitt råd må bli å ikke kjøpe en Steam kontroller. Den er forferdelig knotete å bruke, samt at ABXY knappene er plassert sånn at du omtrent må knekke tommelen for å nå de nederste knappene. Ville heller satset på en Xbox 360 eller Xbox One kontroller. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 har hørt mye positivt om den og det er vel grunnen til at jeg hadde lyst å teste den men for fortsette med den god gamle x360 kontrollen en stund til Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 De ligger ute på Finn.no av en grunn. Mitt råd må bli å ikke kjøpe en Steam kontroller. Den er forferdelig knotete å bruke, samt at ABXY knappene er plassert sånn at du omtrent må knekke tommelen for å nå de nederste knappene. Ville heller satset på en Xbox 360 eller Xbox One kontroller. Helt enig med med deg, det er bedre med xbox kontroller, men anbefaler den her oxo til pc. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) har hørt mye positivt om den og det er vel grunnen til at jeg hadde lyst å teste den men for fortsette med den god gamle x360 kontrollen en stund til Jeg bruker flittig steam kontrolleren i mer avslappede historiedrevne spill som dreamfall chapters, telltale spill og Life is strange for å nevne noen da det for meg kommer mer naturlig og er mindre anstrengende å bruke toutchpaden på steam controlleren fremfor en analogstick til å navigere seg rundt i slike spill. Til bilspill er den og svært godt brukbar da den har en analogstick til styring av bilen og analoge triggere til gass og brems. Du får kjøpe både kontrolleren og steam link fra amazon til ganske greie priser, var dette jeg gjorde, hadde de allerede et par dager etter jeg bestilte. Helt enig med med deg, det er bedre med xbox kontroller, men anbefaler den her oxo til pc. Ganske dumt å kjøpe seg en USB adapter nå som de nye xbone kontrollerene har fått bluetooth. Bedre å billigere å kjøpe den nye en kan koble seg direkte til PCen uten noen adapter om en ikke har en gammel xbone kontroller fra før riktignok. Endret 18. august 2016 av Evil-Duck Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 har hørt mye positivt om den og det er vel grunnen til at jeg hadde lyst å teste den men for fortsette med den god gamle x360 kontrollen en stund til Jeg bruker flittig steam kontrolleren i mer avslappede historiedrevne spill som dreamfall chapters, telltale spill og Life is strange for å nevne noen da det for meg kommer mer naturlig og er mindre anstrengende å bruke toutchpaden på steam controlleren fremfor en analogstick til å navigere seg rundt i slike spill. Til bilspill er den og svært godt brukbar da den har en analogstick til styring av bilen og analoge triggere til gass og brems. Du får kjøpe både kontrolleren og steam link fra amazon til ganske greie priser, var dette jeg gjorde, hadde de allerede et par dager etter jeg bestilte. Helt enig med med deg, det er bedre med xbox kontroller, men anbefaler den her oxo til pc. Ganske dumt å kjøpe seg en USB adapter nå som de nye xbone kontrollerene har fått bluetooth. Bedre å billigere å kjøpe den nye en kan koble seg direkte til PCen uten noen adapter om en ikke har en gammel xbone kontroller fra før riktignok. Å deven det viste jeg ikke, kjøpte det sammen med elite kontrollegen å pc min. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Ganske dumt å kjøpe seg en USB adapter nå som de nye xbone kontrollerene har fått bluetooth. Bedre å billigere å kjøpe den nye en kan koble seg direkte til PCen uten noen adapter om en ikke har en gammel xbone kontroller fra før riktignok. Bluetooth er vel bare aktuelt om man gamer med en laptop - og det gjør vi vel ikke..? Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Jeg sitter hjemme her med Xbox controller samt Steam kontrollere koblet til en Steam Link og må si at når vi samler opp får mario party eller andre spill på tven velger jeg samt mine venner alltid steam kontroller før Xbox, Jeg må inrømme at det tok noen minutter før jeg ble vant til det, men nå er det helt fantastisk å bruke. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Bluetooth er vel bare aktuelt om man gamer med en laptop - og det gjør vi vel ikke..? De 3 siste hovedkortene jeg har hatt i mine builds har hatt bluetooth innebygd, men jeg sparer sjelden så mye når jeg kjøper meg nye hovedkort. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Venter på 2. gen i så fall. I mellomtiden anbefaler jeg Xbox One S-kontrolleren (den med bluetooth) og hvis pris ikke er noen hindring, Xbox One Elite controller og bruke kabel eller evt. kjøpe wireless dongle. Har sistnevnte og bruker den på PC med kabel. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Venter på 2. gen i så fall. I mellomtiden anbefaler jeg Xbox One S-kontrolleren (den med bluetooth) og hvis pris ikke er noen hindring, Xbox One Elite controller og bruke kabel eller evt. kjøpe wireless dongle. Har sistnevnte og bruker den på PC med kabel. Det er bedre med wireless kontroller da å spille med, gleder meg som unge til elite min kontroller kommer +++. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Venter på 2. gen i så fall. I mellomtiden anbefaler jeg Xbox One S-kontrolleren (den med bluetooth) og hvis pris ikke er noen hindring, Xbox One Elite controller og bruke kabel eller evt. kjøpe wireless dongle. Har sistnevnte og bruker den på PC med kabel.Det er bedre med wireless kontroller da å spille med, gleder meg som unge til elite min kontroller kommer +++. Ja. Vurderer å kjøpe dongle til min. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Venter på 2. gen i så fall. I mellomtiden anbefaler jeg Xbox One S-kontrolleren (den med bluetooth) og hvis pris ikke er noen hindring, Xbox One Elite controller og bruke kabel eller evt. kjøpe wireless dongle. Har sistnevnte og bruker den på PC med kabel. Det er bedre med wireless kontroller da å spille med, gleder meg som unge til elite min kontroller kommer +++. Jeg liker best kabel, nostalgi fra NES og SNES tiden Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Venter på 2. gen i så fall. I mellomtiden anbefaler jeg Xbox One S-kontrolleren (den med bluetooth) og hvis pris ikke er noen hindring, Xbox One Elite controller og bruke kabel eller evt. kjøpe wireless dongle. Har sistnevnte og bruker den på PC med kabel. Det er bedre med wireless kontroller da å spille med, gleder meg som unge til elite min kontroller kommer +++. Jeg liker best kabel, nostalgi fra NES og SNES tiden De er fine de og. Absolutt. Men etter å ha brukt Dualshock (1 tilogmed 4), Xbox 360 controller, Xbox One, Xbox One Elite, Wii U Pro Controller og Steam-kontroller så syns jeg Xbox One Elite kommer best ut i bruk og ergonomi. Ellers vil jeg faktisk påstå at Wii U Pro kontrolleren er veldig bra også, den har bluetooth, men må ha 2-3 ekstra programmer for å få den til å fungere skikkelig på PC da den ikke har offisiell PC-støtte. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Venter på 2. gen i så fall. I mellomtiden anbefaler jeg Xbox One S-kontrolleren (den med bluetooth) og hvis pris ikke er noen hindring, Xbox One Elite controller og bruke kabel eller evt. kjøpe wireless dongle. Har sistnevnte og bruker den på PC med kabel.Det er bedre med wireless kontroller da å spille med, gleder meg som unge til elite min kontroller kommer +++. Ja. Vurderer å kjøpe dongle til min. CaZpeR jeg synes du skal kjøpe den nå her. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Forvørig rimelig irriterende at Steam 'spammer' "dette bør du kjøpe"-karusellen med denne kontrolleren når de uansett ikke har tenkt å selge den til meg. De vet hvor jeg bor og skreddersyr ellers den karusellen basert på hva jeg har satt opp som preferences og hva jeg tidligere har spilt, så det burde ikke være noen stor sak å fjerne en kontroller som jeg får 'available soon!' så snart jeg klikker inn på. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Bluetooth er vel bare aktuelt om man gamer med en laptop - og det gjør vi vel ikke..? Jo, det gjør vi. Vi har sikkert forskjellige behov, men for egen del ble mobilitet og WAF (kanskje den viktigste) langt viktigere enn ytelse per krone. Så ille dyrt er det heller ikke, sammenlignet med de ivrigste som bytter skjermkort hver 3. måned. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Bluetooth er vel bare aktuelt om man gamer med en laptop - og det gjør vi vel ikke..? Jo, det gjør vi. Vi har sikkert forskjellige behov, men for egen del ble mobilitet og WAF (kanskje den viktigste) langt viktigere enn ytelse per krone. Så ille dyrt er det heller ikke, sammenlignet med de ivrigste som bytter skjermkort hver 3. måned. Det er jo omtrent som å si "en porsche er ikke så ille dyrt kontra de som kjøper en avensis i uka". Har man behov for oppgradert ytelse hver tredje måned har man det samme behovet med en bærbar. Men uansett, det er litt på siden: Jeg synes også det er rart steam-kontrolleren knapt er mulig å få tak i her til lands, og jeg ser ikke på den som en erstatning for en joypad, men som et supplement. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå