Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 – Dette traff meg midt i hjertet. Men først trodde jeg det var en Nigeria-svindel, sier den norske sivilingeniøren.Starter prisportal for bank, forsikring og telekom Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Tja, når riksavisene nu er blitt reine markedsføringskanaler lett blandet med et bilde av en kjendis og noe intetsigende rør. Da er det jo enkelt for andre å etablere seg på samme inntektene, selv ved etablering av offentlig utvalg som uttaler at "ungdomen er for lite intresert". Hurra for ungdomen og keiserens nye klær. Anonser er vel rundt 20 mrd, inntekter som den autonome flåtebilen og Google om litt vil sluke brorparten av. JIT anonser mens Du sitter på, og kjører forbi produktpunk. Endret 17. august 2016 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Tja, når riksavisene nu er blitt reine markedsføringskanaler lett blandet med et bilde av en kjendis og noe intetsigende rør. Da er det jo enkelt for andre å etablere seg på samme inntektene, selv ved etablering av offentlig utvalg som uttaler at "ungdomen er for lite intresert". Hurra for ungdomen og keiserens nye klær. Anonser er vel rundt 20 mrd, inntekter som den autonome flåtebilen og Google om litt vil sluke brorparten av. JIT anonser mens Du sitter på, og kjører forbi produktpunk. Ehm, kommentert på feil artikkel? 1 Lenke til kommentar
LodvarSlacktivist Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Sjekket forsiden. Var mye forbrukslån. Var bare det egentlig. 3 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Tja, når riksavisene nu er blitt reine markedsføringskanaler lett blandet med et bilde av en kjendis og noe intetsigende rør. Da er det jo enkelt for andre å etablere seg på samme inntektene, selv ved etablering av offentlig utvalg som uttaler at "ungdomen er for lite intresert". Hurra for ungdomen og keiserens nye klær. Anonser er vel rundt 20 mrd, inntekter som den autonome flåtebilen og Google om litt vil sluke brorparten av. JIT anonser mens Du sitter på, og kjører forbi produktpunk. Ehm, kommentert på feil artikkel? Nei ! Lenke til kommentar
GOAXT8WU Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Bra "artikkel" som sikkert mange vil betale for (ref forrige undersøkelse) Slike avslørende artikler trenger vi mer av. Undersøkende journalistikker = gull. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Man skal ikke snakke stygt om noen. Så derfor er dette en kjempefin tjeneste om man ønsker kredittkort. Litt begrenset er den jo... Lenke til kommentar
G Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Sjekket forsiden. Var mye forbrukslån. Var bare det egentlig. Er sikkert der det ligger mest penger å hente. 25 % kredittkortrente er jo bedre enn et huslån på 2-3 %. Da kan bankene yte litt tilbake til de som skaffer dem kunder. Er vel sånn en slik sammenlikningstjeneste er ment å fungere vel? Som en slags referal-tjeneste, hvor referal-ID blir bakt inn i klikk på denne knappen-oppsett? Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Skjønner ikke hva samlino.no trenger min epostadresse til? De skal ikke sende noe til meg. Det gjør at dette ikke virker særlig seriøst og veldig tvilsomt om jeg noen gang kommer til å bruke samlino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå