hasmasa Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Jeg vurderer å gå til innkjøp av kjøkkenmaskin. Tipper den kommer til å bli brukt mest til elting av deig, men virker kjekt med kjøttkvern, blender, pastamaskin osv. også.Har nesten bestemt meg for å kjøpe Kenwood Major Titanium, men jeg lurer på om noen har erfaring med hvordan den elter små deiger? Eks. 200 gram mel og 1 dl vann. Blir det for lite, eller klarer den å få med seg alt og lage en god deig ut av det?Ser at Ankarsrum Assistent kanskje er bedre som elting, men den er litt større og jeg tror jeg sliter med å få den inn i kjøkkenskapet.. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 ¨Jeg har en vanlig Major med 6,7l bolle. Den klarer på perfekt vis å lage pizzadeig av 4dl mel og 1,5dl vann. Så tror det skal gå veldig bra. Lenke til kommentar
hasmasa Skrevet 12. september 2016 Forfatter Del Skrevet 12. september 2016 Litt seint, men takk for svar newman.Endte med Major titanium 6.7l, og det fungerer som du sier helt ypperlig til små deiger (og litt større).Veldig fornøyd så langt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå