Garmroth Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Hei. Sitter med et underlig (sikkert addon relatert) problem. Bruker ElvUI og Mik's scrolling combat text samt Skada. Alt er oppdatert vel og merke. Mot mobs ute i verden generelt så fungerer scrolling combat text veldig bra. Ingen problem. Men når jeg tar invasions så begynner combat texten å lagge. Eks. Jeg charger og kjører en mortal strike. Da kan det ta opptil 2 sekunder før combat texten av angrepet synes. Synes det er veldig snodig da dette bare parses av combat log. Samme skjedde også i en dungeon med demon hunteren. Det virker som om den henter seg inn etterhvert. Eksempelvis mot en demon lord i invasion (lang fight). Men det tar mange sekunder. Jeg har en liten vag mistanke at problemet begynte da jeg kjørte en "optimize settings" i GeForce experience. Revertet og problemet vedvarte. Dum som jeg er så kom jeg på nå mens jeg skriver at jeg har jo ikke deaktivert Skada og Elvui hver for seg. Ifølge Elvui benytter ikke addons seg av så mye minne. Pcen er i7-6700k, Gtx970, 16GB ddr4 2666, @1440p så det er nok ikke der det skorter. Noen av dere som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Garmroth Skrevet 18. august 2016 Forfatter Del Skrevet 18. august 2016 Skada kom med update igår. Ser ut som det fikset biffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå