AfterGlow Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 MIT-forskere med nye sprell.Denne «smarte» tatoveringen kan brukes til å styre mobilen din Lenke til kommentar
G Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Og bladgull er billig? Regn med å få blad-nikkel som substitutt, eller noe annet ekkelt som skaper allergiske reaksjoner Jeg ser tendenser her, av at bladgullet rives av når man tar seg en dusj/vask. Endret 17. august 2016 av G Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Leser for tiden Commonwelth Sagaen av Peter Hamilton (Pandora's Star, Judas Unchained), som forøvrig anbefales på det sterkeste. Der har de såkalte OC-Tattoos, som i praksis er en form for kretsløp som knytter elektronikk i kroppen med eksterne enheter av forskjellig slag, i tillegg til diverse andre funksjoner. 1 Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Leser for tiden Commonwelth Sagaen av Peter Hamilton (Pandora's Star, Judas Unchained), som forøvrig anbefales på det sterkeste. Der har de såkalte OC-Tattoos, som i praksis er en form for kretsløp som knytter elektronikk i kroppen med eksterne enheter av forskjellig slag, i tillegg til diverse andre funksjoner. Første jeg tenkte på når jeg så artikkelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg